Houlla.


Turbūt tie, kurie rašo/rašė blogą ar blogus blogas.lt sistemoj supranta, dėl ko perėjau į wordpress. Visgi vienos priežasties manau nežinosit. Žodžiu, kai reikėjo užsisakinėti PRO planą, kiek siunčiau sms’ų, tiek man jo neužsakė, bet pinigus (po 5 lt) nuskaitydavo, o aš pradžioj negalvojau, kad nuskaito, jeigu neužsisakė planas. O va pasirodė, kad klydau ir mano tel sąskaita dabar 100lt, nors aš bitės abonentu beveik nesinaudoju (turiu du numerius).Tai būtų mano pagr. priežastis šiaip. Todėl jeigu dar esate blogas.lt ir jum atsitinka tokia nesąmonė, kad neužsako PRO plano, tai nesiųskit daug sms’ų, nes matot kaip gali prisiskaičiuot.

Taigi greitu metu, pereisiu rašyti į šitą blogą.🙂

18 thoughts on “Houlla.

  1. pritariu dėl blogas.lt sistemos. Ten visiškas šūdas ir ne tik dėl tokių nesąmonių, bet ir dėl administracijos atlaidumo ir nežiūrėjimo pačios sistemos. visiškai užleista.
    o tavo naujas blogas man labai jaukus🙂
    sėkmės tau rašant🙂

  2. pas mane irgi, čia nuo šablono priklauso🙂 fono niekur neleidžia pakeist, leidžia va nebent spalvas vientisas keist, bet ir tai ne visur, o dėl headerio tai irgi nuo šablono🙂 and kiekvieno skirtingai

      1. Dėl užsieninių nežinau, bet ant WPMU Lietuvoje yra pakankamai: blogr.lt blog.lrytas.lt blog.topzone.lt write.lt, na čia pirmi šovę į galvą.

Parašykite komentarą

