Toms, kurios nemoka normaliai badaut.


Aš aišku gerbiu tokias, už jų valią, per kokius 3 mėnesius numesti 20kg, bet labai paskui nepavydžiu, kai jos atsigula į ligonines, jom leidžia hormonus, jos priauga numestus kg ir dar daugiau ir vėliau bliauna, nes gailisi kokios buvo daunės. Tai va, patariu tokiom debilėm (žinau ne vieną), badaujant gert vitaminus ir ne taip greit mest tą svorį. Vien vandens dieta netinka. Tiesiog užtektų gert šviežiai spaustas vaisių, daržovių sultis, kuriuos prigrūsta vitaminų, mineralų ir so on, dar papildomai visokius žuvies taukus, ar marsiečius ar dar kažką, bet bobos, nebūkit durnos, nebadaukit visiškai ant vandens.
Aišku ne man jum aiškint apie nevalgymus, bet man per tris dienas, geriant vien šviežias sultis ir arbatas (be abejo dar truputį valgant medų😀 ) nukrito 1,5kg, ir jaučiuosi kaip ant sparnų, nes maniau, kad man tas svoris iš vis nebekrenta. Aišku jau vakar buvo aptemę akyse ir vos nenudribau ir tai svaigsta galva neretai, bet tai aš kalorijų gaudavau iš sulčių nemažai, o kas turėtų darytis vien geriant vandenį? Aš jau pvz ilgai normaliai nevalgau (tiesą pasakius neatsimenu, kada daugiau negu vieną ar dvi dienas normaliai maitinausi), bet pas mane viskas gerai. Kadangi mama trečiadienį buvo nuvedus darytis kraujo tyrimą, nes per mano nevalgymus galvojo, kad man vos ne visko trūkt turėtų, bet pasirodė, kad man tik truputį trūksta geležies (nes mėsos nevalgau arba valgau kartą į du mėnesiu, bet ir tai ne savo noru ir mažai), o visą kitą norma. kodėl? Nes man dar daeina gert visokius vitaminus ir šviežias sultis, ar jeigu jau kažką valgau, suvalgyt kažką sveiko ir reikalingo, o ne per persivalgymus apsiėst pyragais, tortukais, picom, kebabais ir t.t., ir vėliau verkt, kad man niekas nepadeda ir svoris nekrenta, dėl to imuosi vien vandens ir vėliau žliumbiu, kad man viskas ataugo ir negalėsiu turėt vaikų, plius išsivystė mažakraujystė. Man gaila tokių protų, kuriem dašunta, kad tik vandeniu galima pasiekt grožį.

11 thoughts on “Toms, kurios nemoka normaliai badaut.

  1. kad as tureciau tiek valios kiek tu,anyway man lengviau sportuoti negu neesti,bet aisku man reik prie to dar mityba priderint, kas sunkiai sekas bet po biski ir bus gerai ;]

  2. Aš tavo įrašą paskaičius prisiminiau, kad turiu kažkokių achujenų vitaminų, tai pradėsiu gert. O, įrašas toks edukacinis sakyčiau. Šaunuolė.

  3. tiesiog nesenai sužinojau, kad viena draugė per tris ar du mėnesius numetė 18kg, ir atsigulė į ligoninę, tai kažkaip pikta pasidarė ant jos😀

Parašykite komentarą

