We only live once…


Gal mano paskutiniai įrašai ir gali atrodyti vienodai, ir aš gal ir pilstau iš tuščio į kiaurą vis tą patį kartodama tik iš kitos pusės, bet vis tiek kai kurių dalykų aš nesuprantu. Aišku įsigilinu į tai tik jei man nebūna labai geros nuotaikos ir t.t., bet jūs rimtai manot, kad gyvenimas per trumpas, kad kažką sau draustume ar bijotume naujų išbandymų? Žinoma, dėl išbandymų ir naujovių gal ir baisu, kai esi užsitikrinęs kažkokią ateitį ar kažką herojiško nuveikęs, bet jeigu dar ne? Ta prasme kalbu apie mus, dar jaunus žmones, tai ar reikia nebijoti naujovių ir naujų iššūkių/ išbandymų ar visgi į viską žiūrėti atsargiai? Nebijoti spontaniškumo..? Yra baimė, kad gali prarasti tai ką dabar turi, bet jeigu pabandęs naują dalyką atrasi visai kitas naujoves, kurių net nebus galima sulyginti su dabartinėmis? Jei visa kita tau atneš didelę laimę? Dar didesnę ir niekada nepatirtą? Arba… o kas jei ne? Vėl išlenda pesimizmas ir ne tik mano, bet daugelio žmonių – bijojimas naujovių.
Kažkaip džiaugiuosi, kad mano laimė yra ne materialinė. Dėl jos, galėčiau atsisakyti visko visko. Bet ir kol pasieksiu ją, reikės nemažai nueiti. Gal tiesiog kol kas reikia džiaugtis pastovumu, kol mus dar išlaiko tėvai ir kol tikrai neturim jokių rimtų rūpesčių (tfu tfu tfu), o vėliau, kai reikės rinktis kur studijuoti, gal kažkur kitur išvažiuoti, tada tik sukti galvą kaip ką daryti…? Et…aš vėl per daug klausinėju ir per daug mėtausi. Vis tiek niekas į šiuos klausimus man neatsakys. Nebent aš pati.

6 thoughts on “We only live once…

  1. Svarbiausia iš anksto numatyti tariamojo tikslo ar naujovės pasekmes. Puolęs į kraštutinumus, nebežinodamas ko nori, mąstąs viską išbandyti, dažnas krenta į depresijos duobę. Negi verta aukoti dabartinę, įsiviešpatavusią ramybę į tai, kas tik galbūt atneš laimę, ir labiau tikėtina, jog trumpalaikę?

  2. kodėl trupmalaikę? o gal aš noriu naujovių tik dėl meilės ir netrumpalaikės? :} ir manau spontaniškumui pasidavus ir jeigu ištiktų kažkas negerai, problemos ir visa kita tai nebūtų laiko depresuot, reikėtų kapstytis iš padėties🙂

Parašykite komentarą

