Sometimes I don‘t wanna be myself.


Man baisu pagalvojus, kad kiekvienas laikas atneša mums kažką naujo, išstumdamas iš mūsų gyvenimo tą seną, kurio užmiršti nenori. Kiekviena vasara, bent jau man, būna vis kažko naujo pradžia, ir tas naujas priverčia pamiršti tuos senus dalykus, kurie yra be galo brangūs, nori tu to ar ne. Bet nenoriu, kad ši vasara būtų tokia. Noriu, kad mano gyvenimas pasikeistų, bet pasikeitimai būtų susiję su senais dalykais, senom svajonėm ir norais. Dalykais, kuriuos galbūt sugadinau pati, kurie per mane dabar yra komplikuoti. Kurie nebūtų tokie keblūs, jeigu ne aš. Kurie iki dabar būtų likę geri ir pastovūs, JEIGU NE AŠ. Ir pagalvojus, juk dabar man ir galėjo atsitikt blogiausias variantas, kuris labai ilgam nustatytų mano būseną, kuri nematytų tikrosios laimės nežinia kiek laiko, bet aš eilinį kartą įsitikinu, kad esu laimės kūdikis…
Noriu, kad viena mano savybė išnyktų, tai – impulsyvumas (arba šiuo atveju tinka ir blaivus protas). Įsivaizduokit gyvenimą, koks jis turi būti, kai pagautas impulsyvumo (ar kaip koks daunas klausydamas proto balso) vos netekai savo laimės? Tokiose situacijose, netgi toks žmogus kaip aš, pamiršta savo didžiausius principus. Tampi kaip beprotis, tik nuo tikro bepročio skiriesi tuo, kad puikiai žinai ko nori ir nori žūtbūt to pasiekti, nes neįsivaizduoji be to laimingo gyvenimo. Gali bandyti dengtis draugais, linksmybėm, alkoholiu, vakarėliais, ir bandyti apsimesti ar įtikinti save, kad reikia su tuo susitaikyti ir visi šie dalykai tau padės, bet iš tikro nebūsi tu laimingas. Kaukės yra laikinos ir nuo savo kvailysčių ar bėdų nepabėgsi, kad ir kaip tu tūsintum ar, kad ir kiek draugų turėtum. Nebent aišku nusišypsotų laimė.

Jeigu proto balsas trukdo laimei, reikia siųsti jį von ir nerizikuoti susigadinti gyvenimą, nes nuo širdies skausmo vaistų nėra.

One thought on “Sometimes I don‘t wanna be myself.

  1. mes daug klaidu padarome gyvenime, bet to nepakeisi, tam ir esam sukurti, kad kazka griautume, bet kazka ir kurtume. nors jeigu yra galimybė viska pataisyti tai be abejo reikia stengtis🙂 o paskutiniu metu pastebejus kelis tavo tokius panasius irasus, baigiu isitikint kad su viskuo susijusi meile🙂 ar ne taip?

Parašykite komentarą

