What you need, you can have that?


Buvo laikas, kada bijojau net galvoti apie gražius dalykus. Tada bijojau įsivaizduoti savo gyvenimą ateity, nes aš visada įsivaizduodavau jį tokį, kokio norėčiau ir kuris būtų visiškai idealus ir aš būčiau laiminga. Visada bijodavau per daug įsisvajoti, nes jeigu to nebus, bus dar skaudžiau. Gal dėl to ir išvengiau daugumos kančių ir nervų…
Gal palaikysit mane beprote ir nuo egzų streso ir nervų žiauriai sužalota nesubrendėle, bet kaip ir kiekvieną vakarą prieš miegą, vakar mane aplankė minčių nušvitimas ir daug ko apgalvojimo momentas (dažniausiai vakarais man ateina geriausios ir protingiausios mintys ir įdomiausios idėjos). esmė tame, kad kad ir kaip keistai ir nerealiai tas nuskambėtų, bet supratau, kad viskas, apie ką anksčiau esu svajojus ar įsivaizdavus, išsipildė. Pačiai ilgą laiką tas nedaėjo, bet dabar, kai neseniai mintyse permečiau seniau vykusius ir dabar vykstančius dalykus, supratau, kad prieš kažkiek laiko jie buvo tik mano mintyse ir svajonėse, o dabar, dauguma dalykų yra jau įvykę arba vykstantys. Nevardinsiu jų, bet aš jų net nesiekdavau, nedėdavau pastangų, kad tas vyktų ar atsitiktų, tiesiog net negalvodavau ar net pamiršdavau apie juos ir pati nesąmoningai jų siekiau ir pasiekiau…
Galėtų kada nors ateity išsipildyti dabartiniai norai, juk jie irgi nėra nerealūs tik gal truputį sudėtingesni (nors pagalvojus, kokie dalykai man išsipildė, gal ir galima visus sulygint, nes ankstesnės svajonės tuo metu irgi atrodė nerealios). Arba, mielas prote ir pasamone, padaryk taip, kad aš vėl apie tas svajones užmirščiau ar tai susitaikyčiau, kad to nebus ir staiga, po kurio laiko suvokčiau, kad viskas vėl yra lengvai ranka pasiekiama kaip yra dabar su buvusiom svajonė.

Bet rimtai įdomus sutapimas čia gavosi… Pradedu tikėt, kad visas gyvenimas, apskritai, susideda iš sutapimų ir jo planuoti ,,nuo…iki…” negalima.

3 thoughts on “What you need, you can have that?

  1. cia del visuotinio traukos desnio.🙂 yra toks dalykas – savo mintimis mes pritraukiame dalykus apie kuriuos kada nors daug galvojome ir svajojome. todel ir ateity taip bus su dabartiniais norais – jie issipildys, pamatysi 😉

Parašykite komentarą

