Atostogų foto reportažas Vol.2. Marbella


Marbella





Susiradau draugą😀 Kaip matot buvau tikras orange virus.

Marbelloje lyg ir turėjau būti iki rytojaus, bet kai pasakosiu apie Ženevą, tada pasakysiu dėl ko iš tikro nebuvau, nors 50% dėl to, kad išvažiavau turėjo tai, kad persideginau saulėj ir truputį buvo sunku judėt kelias dienas, todėl į saulę vis tiek nebūčiau ėjus, nes saulės siekia kiekvieną kampą ir labiau nudegt tikrai nenorėjau, nes turbūt mirčiau. Ir taip miegojau kaip nabašnikas. Pradžioje saulė nelabai ėmė, net kelias valandas pagulėjus ant saulės (ryte), vėliau tėvai kniso protą, kad tai jau yra nesveika ir apkaltino vėlgi nuolatinį dietų laikymąsi, todėl, labai supykus ant saulės, vakare pagulėjau vos pusantros valandos ir tikrai mažai nepasirodė… Nepatogu buvo gatve eit, nes buvau raudonesnė už vėžį. Iš viso į mane turbūt faikes buvo galima gesint, nieko nebūčiau pajutus, nes vos tik pridėdavau leduką prie savęs, jis pradėdavo traškėt. Todėl neturėkit principų ir piktumų prieš saulę😀
Buvo neblogai, kai nudegus sėdėjau ant sofos (su kankinio veidu), laižiau nuo šaukštuko medų ir tėvas praeidamas sako:

– Iš vis totalus meškinas pasidarei – ruda ir su medum.

Šiaip nei tūsint nenorėjau, nei kažką labai jau veikt. Man buvo ATOSTOGOS.
Žmonės
Buvo failas… Bet kad ir kaip tai skambėtų, man buvo malonus failas.
Žodžiu, ėjau gatve, o šalia manęs ėjo tokia tipinė ispanė (kaip bačka – šikna didelė, maža, stora, su papais ir “pilvuku” (jeigu pūzą galima taip pavadint). Ir prieš mus ėjo trys bernai. Mes prasilenkėm ir jie pradėjo kažką kalbėt, švilpaut… ta pana į juos pažiūrėjo ir nusišypsono, pasirodo jie čia dėmesį rodė jai, ne man, kas atsitiko pirmą kartą man užsienyje😀 Nesigiriu, bet kiekvienai lietuvei juk taip – dėmesio kitur būna daug, nes visgi mes gražesnės už tokias kaip ispanės, prancūzės, vokietės ir visos kitos, o čia pasitaikė tokie čiūveliai, kuriem puodų dydžio šiknos patinka labiau😀 Man tas netgi malonu buvo, nors tuo pačiu ir juokinga ir keista.
Skaitalai
Best book ever!!!!

Per kelias dienas perskaičiau. Kažkas nerealaus ir pamokančio.
Tėvai
Buvau tik su tėvu ir sese, ir buvo puse velnio. Nors tėvas sakė daugiau mūsų nebeveš, nes atseit vadovaujam ir dabar man dėl to piso protą. Taip užpisa! Nenoriu skelbti visų detalių, bet tikrai užkniso. Viena iš priežasčių buvo ta, kad jo reikia prašyt bapkių. Paprašai vieną kartą tai ir duoda nedaug, šiaip galėtų duoti ir kelis šimtus eurų ant karto, bet TO REIKIA PRAŠYTI, o aš nekenčiu prašyti ir plius tėvo prašyti nedrįstu. Nežinau kodėl, bet taip yra, todėl ir neprašydavau, kiek duodavo tiek ir ale gerai (nes mama buvo davus dar). Tai paklausė mama kaip buvo aš ir pasakiau, kad nedavė, tai likau apkaltinta. Zjbs. sucks. REALLY sucks.
Maistas
Buvo daug jūros gėrybių ir alyvuogių. Tėvas galvodavo, kad valgydavau. Tai jis taip manė. Atsirado man proga pailsėti nuo mamos proto knisimo dėl maisto, tai dabar ir tėvas pradėjo tą daryt. Nežmoniškai nervina. o mama dar knisa protą, kad ale dar labiau sukūdau… Nu viešpatie, argi panaši aš į kūdą bobą, kuriai nebereikia dietų? Tokie svaigimai dar labiau siutina. Dar siutina, kad kažkaip pradėjau valgyt ir dar labiau kažkaip man px. gerai, nebesakau, kad esu ten labai stora, bet tikrai neperdžiūvus. Nesvarbu, kad papų nebeturiu, bet šikna visgi gal dar liko…
\
Gėrimai

SANGRIJA! Mano moteriškos giminės meilė. Kainavo 1 eurą, o buvo nereali. Dar pabandžiau kitą sangriją už 5 eurus, tai buvo šūdas. beje Lietuvoj atsirado sangrija plastmasiniuose, tokiuose lenktuose buteliuose 1,5l, tai ta labai panaši į tokią, kokia yra Ispanijoje. Beje Lietuvoj ji kainuoja apie 10lt, o Ispanijoj 1.30 ar 1.50 euro. Tą užskaitau, nors ta už 1 eurą vis tiek geresnė.
Šmutkės&Co

Ko ko, bet jeigu būnant Ispanijoj nenusipirktum auskarų, nebūtum žmogus. Ten jie žymiai fainesni ir pigesni.
Dar nusipirkau penkias bliuskas (trys iš jų – balti marškinėliai) ir suknelę, kuri tinka ant timpų (kurių nepernešu) ir gal netgi džinsų.
Bet žinot, kas labiausiai erzina? Kai eini šopintis ir nežinai ko nori. Dėl to ir nemėgstu tokių šopingų, o kadangi man dabar nieko lyg ir nereikėjo, o proga apsipirkt buvo, pinigų taip pat, tai galvojau gal gerai, bet vėliau užsip*sau.
______________________________________
Ženevos istorija verta atskiros įrašo. Tik nežinau kada jis bus.

6 thoughts on “Atostogų foto reportažas Vol.2. Marbella

  1. Tu grazi tokia panele esi,bet idomiai kashkaip,domiesi mada,o rengiesi taip visai jau paprastai. Bet fainai,pavydziu tokiu atostogu,tikimes gerai pailsejai!

Parašykite komentarą

