Atostogų foto reportažas Vol.3. Ženeva.


Nežinau net nuo ko pradėt. Vaikščiojau po Ženevą ir man buvo ir liūdna iki ašarų ir neapsakomai jauku, bei miela. Ženeva man jau tapo kaip savas kiemas, kuriame visi tau šypsosi lyg seniai pažinodami, visi sveikinasi, nors nėra gyvenime matę, visi paslaugūs…



Brangiau už Kauną ir už bet kokį miestą…

Ir kaip kitaip aš galiu galvoti apie Ženevą, jeigu tas miestas pakeitė ne tik mano gyvenimą, bet ir mane. Visiškai pakeitė mąstymą ir gyvenimo suvokimą. Leido pamatyti gražiausias gyvenimo spalvas, nors tuo pačiu suteikė nežmoniškai skausmą. Galiausiai, suteikė meilę. Nepamirštamą. Nemirštančią. Skaudinančią. Vienintelę.

Žinant mano polinkį, kelią užleisti jausmams, jeigu viskas klostytis taip, kaip klostosi iki šiol (nuo anos vasaros tiesą sakant), po metų ir vieno mėnesio, MANĘS LIETUVOJ NEBUS. Nes tuo metu jau būsiu visiškai suaugusi ir niekas, NIE-KAS negalės man kažko pasakyti ar trukdyti mano sprendimams. Nežinau kaip elgsiuosi jeigu tėvai prieštaraus, bet jei norės, jie galės manęs grįžus nebeįleist namo, nes į Ženevą aš vis tiek važiuosiu. Būsiu išlaukus du laukimo, nerimo, nežinomybės ir skausmo metus, todėl net ir su mašina man nebus problemų ten išvažiuot. Kelią žinau, pinigų gausiu… Visgi pagaliau būčiau laiminga visapusiškai.

19 thoughts on “Atostogų foto reportažas Vol.3. Ženeva.

  1. Ne bėgti, o jeigu tėvai neleidžia išvažiuot, paprasčiausiai teisiškai atsiskirsiu nuo jų(kad, man negalėtų nieko uždraust ir neturėtų į mane jokių teisių).

  2. nu žn būna, kad ten jie apmoka viską kol nepradedi dirbt ir aiškina, o ir vaikai kai kurie klauso ir kankinasi. Todėl to pas mane nebus.
    Kate, nu ne tai kad nesąmonė, bet kaip dėl bapkių? jeigu tėvai prieštarauja? negi per prievartą priversi atsisakyti teisių ir jie plodami rankom tave finansuos?

  3. Siggy.
    1. Apsifinansuosiu pati, tik kol kas negaliu sakyt kaip.
    2. Nėra jokios prievartos, jie net neturi pasirašyt ar dar ką nors, aš pasirašau ir viskas. Nieko jie negali padaryt.

  4. Kate turbut galvoja, kad viskas labai paprasta, tik viens du ir viskas🙂 kai ateis laikas ir visa tai vyks suprasi, kad ne taip viskas paprasta nesvarbu kokio tu amziaus, 16, 18 ar 22, bet atsiskyrimas nuo tevu nera toks paprastas jei jie taves nefinansuoja🙂 o sunku darba ne daug kas juk megsta

Parašykite komentarą

