And I Love Him.


Patikėtumėt, jog aš gyvenime, kol kas, esu padariusi tik dvi klaidas? Dvi RYŠKIAS, KVAILAS klaidas, dėl kurių vienų tik gailėjausi, gailiuosi ir gailėsiuosi. Niekas kitas neprivertė dar manęs gailėtis ir tikrai ateity neprivers jaustis kalta dėl to, kas man nerūpi.
Vieną mažesnę, kitą – galėjusią neperdedant visiškai nusinešti mano šypseną, laimę ir džiaugsmą gyvenimui, bent jau kuriam laikui.
Pirmoji, tai, kad leisdavau žmonėm (turiu omeny bernam) daryti mane kokią tik nori. Ta prasme nebuvau skuduras, su kuriuo ką norėdavo tą darydavo, bet man visada būdavo gerai, jeigu kitam gerai, niekada nereiškiau per didelio nepasitenkinimo, jei žinojau, kad kitam tas nepatiks. Jeigu jam gerai, man tuo labiau. Patikdavo stengtis dėl kitų, ne dėl savęs. Ir kokia tai buvo klaida…
Aš juk niekada nieko nemylėjau. Iki šiol. Iki praeitos vasaros.

Dabar, kai mano gyvenime atsirado žmogus, kuris man reiškia daugiau nei viską, aš vos jo nepraradau. Per savo idiotiškumą, impulsyvumą, skubėjimą ir neapgalvojimą padariau didžiausią klaidą gyvenime ir įskaudinau žmogų, kuris man atidavė visą save, darė viską ką galėjo dėl manęs ir turbūt kuris vienintelis mane taip mylėjo ir greičiausiai dar myli. Ir aš vis dar nežinau, kodėl būtent man teko tokia situacija. Bet esu dėkinga, nes, kad ir kaip ten būtų, sužinojau ką reiškia iš tikro mylėti ir būti mylimam. Tai yra arba bausmė už kažką, arba galimybė gyvenimą padaryti įvairesnį. Jeigu ten danguje visgi kažkas yra, tai jis turbūt man lengvos laimės pagailėjo ir suteikė sudėtingesnę, norėdamas pažiūrėti nesurežisuotą, įdomų serialą. Bet aš už meilę bet kokioje situacijoje. Geriau ją patirti, negu nežinoti kas tai yra iš tikrųjų. Visgi ji mane padarė neatpažįstamai kitokią. Ir man nesvarbu, kad į blogąją pusę.
Dabar suprantu, kad fizinis skausmas, palyginti su moraliniu, yra visiškas nulis.

6 thoughts on “And I Love Him.

  1. visi mes esame žmonės ir darome klaidų. Jeigu yra tikra meilė, ji tikrai nugalės visus rūpesčius, jei ne, tai buvo ne meilė🙂 sėkmės tau kad ir kaip ten būtų🙂

  2. ,,Jeigu jam gerai, man tuo labiau. ” Labai pasiaukojančiai skamba. Gerai, kad stengiesi dėl kitų, pagirtina, bet is savęs nereikėtų pamiršti🙂

  3. as jau geriau busiu bejausme kale ir viska turesiu, negu gyvensiu su mylimu zmogum ir nepasiturinciai ar vos suduriant gala su galu. tu matau didele reiksme duodi jausmam ir pirmoj vietoj tau yra meile, bet su tuo tu nieko nepasieksi, todel patarciau keist mastyma

  4. Pasieksiu tą, kad būsiu laiminga. Mąstymą patarčiau keisti tau, nebent esi žiauri materialistė ir viskas tau gyvenime yra pinigai. Taip, aš pirmenybę duodu jausmams, nes žinau, jog jeigu būsi nelaiminga, tau jokie pinigai laimės nesuteiks (bent jau man, gal tau viskas kitaip).

Parašykite komentarą

