Atėjo didžioji diena…


…kada laikas mane sveikint su 17 – nioliktu gimtadieniu!😀

Tik šis gimtadienis ne toks kaip visi kiti buvę. Visų pirma – išvakarės turbūt buvo pačios blogiausios išvakarės prieš gimtadienį, kokios tik gali būti, nes beveik visą vakarą žliumbiau, nes susipykau su mama, ir įtikinėjau save, kad negalima toliau neigti depresijos, kuri akivaizdžiai mane ėda. Ne visada, bet jei jau pasitaiko momentas, tai labai stipriai ėda.
Visų antra – svečiai gali ateiti ir be dovanų, man nieko nereikia ir aš nieko nenoriu, išskyrus juos visus pamaitint.
Visų trečia – abu pyragai išėjo kažkaip keistai. Gal ir skanūs, bet nekelia pasitikėjimo, nes vieno iš jų, vis nesugalvoju kaip papuošti.
Visų ketvirta – gersiu kiek norėsiu, tėvai šiaip ar taip nieko nebesako (ant šitų žodžių išgeria dar vieną stiklinę sangrijos, kuri eina stiklinėm). ,,O mama, man jau septyniolika…”
Visų penkta – pernai dariau tūsą, kai tėvų nebuvo ir be jų žinios, o šiemet jie patys, laisva valia ir nieko neverčiami man palieka namus ir išvažiuoja į Klaipėdą.
Visų šešta – man nelabai yra ta gimtadieninė nuotaika. Kažkodėl man tas gimtadienis – giliai giliai px. Na nebent proga patūsint. Ne šiandien, nes šiandien ateis giminaičiai, tetos, dėdės, pusseserės ir so on, bet ketvirtadienį ir šiaip su visais, su kuriais susitiksiu.
Nenorėjau labai išsiplėst, bet ir šiaip pasakyt norėčiau, kad vakar supratau (aišku po visų ašarų jūrų), kad jeigu taip dėl visko nervinsiuos ir į viską jautriai reaguosiu, turbūt išprotėsiu ir nuo šiol, galima užskaityt kaip gimtadienio pasižadėjimą, nesuksiu sau galvos dėl visokių šūdų, nes tai visgi eina per sveikatą, ir jeigu bus eilinių pykčių su tėvais, nusileisiu, pamiršiu principus ir tiesiog sutiksiu su viskuo ką jie sako, kad tik greičiau atstotų ir nebūtų riksmų ir ašarų. Va taip va. Sėkmės sau pačiai linkiu didžiulės.😀

O dabar bėgsiu dar kažką ruoštis.

12 thoughts on “Atėjo didžioji diena…

  1. patikslinimas, manau, tau tikrai ne depresija, nes depresija būna ne momentais, o visada. Ir tuomet neturi jėgų niekam, o čia tik šiaip, normali būsena tavo.

  2. bet kad man būna gera nuotaika kai nebent su draugais būnu arba dienom kartais, rytais…Vakarais kažkaip daug apie viską mąstyt pradedu ir sukt galvą. Nors ir dienom taip būna. Turbūt vasaros gale man bus emocinis pervargimas jeigu nebaigsiu.

Parašykite komentarą

