– Pamačius krentančią žvaigždę sugalvok norą. – Noriu būti laiminga.


Tokia mintis man šauna visada, kai reikia galvoti norus. Bet dabar, kai žiūrėjau į dangų ir laukiau žvaigždžių, pagalvojau, kad mano norai kaip visada pildosi, o aš vis prašau to paties, net nepagalvojus, jog viską ir taip turiu. Tada ir susimėčiau “O ką tada sugalvot?”. Ir eilinį kartą supratau, jog elgiuosi kvailai, kaip dauguma žmonių, man vis kažko reikia, tik skirtumas tas, kad mano noras nesikeitė, aš tiesiog nepagalvojau, kad jau nebeturiu ko prašyt.
Galėčiau paprašyti nebent tik tokio dalyko, kuris ir šiaip yra realus, tiesiog reikia pastangų ir laiko. Galima būtų jį įvardinti kaip trūkstamą dalį laimės lentoje, bet tai manau būtų per daug savanaudiška. Ir pasielgčiau kaip visi; pašyčiau to, ką galiu pati pasiekti, bet tiesiog tingiu, ir dėl to apkaltinčiau neteisingą gyvenimą.

P.S. Man trint visus įrašus ar palikt? Noriu kažko naujo ir čia būtų kaip tok ale atsinaujinimas.

5 thoughts on “– Pamačius krentančią žvaigždę sugalvok norą. – Noriu būti laiminga.

Parašykite komentarą

