It really sucks. really really really!


Prieš pusantro mėnesio kirpėja užsakė specialius plaukų dažus, specialiai MAN. Rudus, sveikus ir t.t. Buvau beveik tikra, kad 100% noriu rudų plaukų, o dabar, kai tuos dažus greit gaus, pradedu abejoti ar tikrai noriu persidažyti plaukus, ar ne.

Visų pirma, priežastys, dėl kurių turėčiau tamsint plaukus:
– Niekada dar neturėjau tamsių plaukų (dabartinės šaknų spalvos neskaitom, jos nesimato).
– Išvaizda kažkiek pasikeistų. Visgi, kaip turbūt ne paslaptis, mėgstu atsinaujint.
– Atrodyčiau vyresnė (būtų paprasčiau praeiti į klubus ir t.t.).
– Tas laaabai patiktų mamai. Nežinau kodėl, bet ji netgi pati pasakė, kad dažyčiau visus plaukus iš karto (aš maniau kad po truputį tamsint ir neryškiai). Keistai tapo nusiteikus prieš šviesius plaukus. Ale tokius turi visos. Bet neskaitant mamos, aš irgi visai labai gal norėčiau tokių ryškių pasikeitimų…
– Užkniso, kad kai kurie bernai, kabindami mane, galvoja, jog esu lengvai prieinama ir visiems save kaip saldainį dalinanti blondinė, kuriai užtenka pastatyti tik kokteilį.
– Tamsesni plaukai labiau blizga.
– Noriu pažiūrėt kaip atrodyčiau tamsiais plaukais.

Priežastys, dėl kurių neturėčiau tamsint plaukų:
– Manau, jog šviesūs plaukai mane paryškina.
– Manau, kad blondinės susilaukia daugiau dėmesio. Bent jau dabar sulaukiu jo tikrai daug.
– Bijau, kad mano pasikeitimų džiaugsmai netruks ilgai ir pradėsiu greit gailėtis. Aišku galima vėl persidažyt, bet peroksidas plaukus gadina labiau nei tamsūs dažai.
– Didžioji dalis paklaustųjų, tvirtina, kad neturėčiau dažyt plaukų.
– Nesu tikra ar noriu. Labai mėtausi ir bijau.

BL BL BL BL BL bijau bijau bijau bijau nuspręst ne taip ir gailėtis…
Ką daryt…?

54 thoughts on “It really sucks. really really really!

  1. Aš tai patarčiau pabandyti🙂 nes tamsūs plaukai labiau paryškina veido bruožus, gražius skruostikaulius ir panašiai. Kažkaip turint tamsius plaukus daugiau vaikinų (ir tikrai normalių) prieina pakalbinti, nes nelaiko “pasikėlusia blondine” (nežinau, gal čia tik aš kai buvau blondinė labai pasikėlusi atrodžiau ;/ ). Nusidažiusi tamsiau, ypač jei dažysi natūraliais ir gerais dažais, pailsinsi plaukus, jie atsigaus ir pasimaitins. Nežinau, galėčiau vardinti ir vardinti tamsių plaukų privalumus ;D

  2. Sigita, tikrai nepadarysi klaidos nusidaziusi rudai, patikek mano kaip vyro vertinimu. Ir tikrai galiu kalbet uz dauguma savo gimines atstovu- mes tamsiaplaukes labiau vertinam nei blondines, tu atrodai protinga mergina, nejau nori but peroksidine blondine kaip 70 proc lietuvaiciu? Tiesiog patarimas is mano puses… Ir tau tikrai turetu tikti🙂 Pazistu ne viena, kuri is blondines tapo brunete, ir del to tik dziaugiasi.

  3. Meteora, TIPO TOP ATSPĖJAI. Visur aš pasikėlus atrodau, nors net su žmonėm nespėju pabendraut, dauguma galvioja, kad pasikėlus blondinė. Bet yra tas, kad man nėra nieko baisiau už šviesiai rudus plaukus, taigi norėčiau tamsesnių, o jeigu vėliau gailėsiuos tai bus sunku grįžt į blondines.
    Tasheki kishayoti, va būtent kad kažkas naujo, bet ir baisaus ;D
    Marco, bet kažkaip bijau, kad nublanksiu ir nebūsiu tokia ryški🙂 visgi blondinės ryškesnės atrodo…

  4. 🙂 na man blondines neatrodo ryskesnes, kaip tik , brunetes atrodo aistringesnes ir patrauklesnes🙂 ne veltui grozio konkursus taip daznai laimi venesuelietes, indes ir tt.. Drasiai zenk si zingsni, tikrai nesigailesi!🙂

  5. Jeigu dvejoji ar tamsūs plaukai tiktų, tai manau protingiausias būdas pasitikrint nieko nekeičiant būtų pasimatuoti norimos spalvos peruką…😉

  6. Vi, aha, ryt ir nusprendžiau eit į perukų saloną😀
    ohsoboheme, po biškį, reiškia, kad mano plaukai vienu metu bus šviesiai rudi, o man nėra nk baisiau už tokius🙂

  7. dažyk dažyk :} visos už priežastys tikrai labai geros🙂 plaukai tikrai labiau blizga😀 be to, nemanau, kad šviesūs plaukai pritraukia daugiau dėmesio, o jei ir pritraukia, tai būna dažniausiai taip :
    ” Užkniso, kad kai kurie bernai, kabindami mane, galvoja, jog esu lengvai prieinama ir visiems save kaip saldainį dalinanti blondinė, kuriai užtenka pastatyti tik kokteilį.”😀

  8. rednails, šviesiai rudi🙂 seniai natūraius ant viršugalvio šiaip mačiau, nebent kai vos atauga, bet iš apačios pas mane natūralūs, nes dažau tik viršų ir šonus tai tokie link tamsesnės jau🙂 anksčiau iš vis šviesūs buvo
    Patricija, nu turiu dvi savaites apgalvot ;D

  9. pries perskaitydama komentarus as irgi galvojau , patart ta varianta su peruku, pasiziuret ar tiks. o siaip as turiu tokia pacia problema. ilga laika buvau juodaplauke, dabar jau gera pusmeti blondine ( iki jos daeit reikejo apie metus), bet matau , kad man tamsus plaukai labiau tinka, tai noriu vel tamsinti. tavo situacija gali buti atvirkscia, bet jei pamatysi, kad tamsus maziau tinka, tada nusiblondint bus zymiai sunkiau ir vargu ar gausis tokia sviesi spalva kokia turi dabar. plius jei sviesinsi plaukus is tamsiu nuo peroksido jie nutrupes ir gali tekt nusikirpt. as kirpau 2 kartus, o turejau grazius ilgus blizgancius plaukus, o dabar trumpi ir veliasi labai. taip, kad gerai pagalvok.

  10. supranti, pas mane ne visi šviesūs, o tik viršuj🙂 nenutrupės, nes per kelis kartus dažyčiau ir su ale gerais dažais. Plius aš labai netamsinčiau, kad vėliau sunku atsišviesint būtų. Noriu pasikeitimų😀

  11. na gal, bet as siaip daziau per kokius 8 kartus ir taip pat su gerais dazais ( vienoj geriausiu kauno kirpyklu), nes gaila labai plauku buvo, tai bet kur nenorejau eit. na nebent jei butu tik kelis kartus tamsinti gal zymiai lengviau atsisviesintu, nei man ( nes as labai ilgai buvau juoda ir visiskai juoda, ne tamsiai ruda), tas tiesa.🙂
    anyway, jei nori tai ir dazyk tada🙂 as irgi siandien lekiu tamsintis..:)

  12. dabar sedziu su tokia keista spalva ant galvos🙂 hm.. ir galvoju kada vel lekt dazyt..:D tokia nei tamsiai , nei sviesiai ruda, bet dabar tikrai suprantu , kad man jokios tarpines spalvos netinka tik arba juoda (tamsiai ruda dar) arba balta (labai sviesi)🙂

  13. man irgi yra taip sakius perukų pardavėja, bet kažkaip įkalbėjom galų gale🙂
    aš tai tavo vietoj truputį tik tamsinčiaus plaukais, gal kitokį atspalvį pasirinkčiau, medaus pvz, nes vis dėlto sakoma, kad žmogui labiausiai tinka natūrali jo plaukų spalva (ir šiaip esu natūralumo šalininkė). na bet jei nebijai eksperimentuot savo plaukų sąskaita ir labai norisi pasikeisti tai kodėl gi ne.

  14. Na man atrodo kad tau nelabai tiktu rudi plaukai. Ir cia ne kazkokiam mastyme esme o pacioj tavo isvaizdos manau tiesiog kaip pati sakei nebebutum tokia ryski issiskirianti ir tikrai netiesa kad 70% lietuvaiciu blondines ;DD na bet cia jau tavo sprendimas taciau man tu labai graziai atrodai sviesiaplauke.

  15. Manau, dažyk. Aišku, dažai kenkia plaukams, bet pasikeitimai kartais būna tikrai į naudą🙂 .Natūralūs plaukai gražu, bet tamsūs irgi labai įspūdingi .

  16. as visa vasara gaivinau plaukus,laukiau kol ataugs dazai,nuo saules jie nusviesejo ir pns bet nustojau dazyt nes slenka plaukai, bet pasiziurejua kad dabar ne ka maziau slenka tai visgi pries rugseji ruosiuosi tapti sokoladiniu plauku spalvos savininke o ne wtf spalvos turetoja,patarciau ir tau dazyt🙂

  17. reikia kas rytą gerti vandenį su obuolių actu (stiklinei šilto (40 laipsnių)vandens įpilti du šaukštelius obuolių acto ir šaukštelį medaus, išmaišyti), tada plaukai stiprėja, bet reikia gerti reguliariai pora mėnesių🙂 skaičiau žurnale ir internete kažkur. Actas apskitai plaukam gerai lb, o nuo tokio gėrimo beje ir lieknėji nes medž. apykaita greitėja

  18. buvau persidažius tamsiai, tada jau gailėjausi ir persidažiau šviesiai vėl ;D plaukus žiauriai sugadinau, bet ką padarysi…iš klaidų mokomasi🙂 per greit ir per staigiai norėjau atgaut šviesius plaukus

  19. tai tu vel persidazei sviesiai ? nes as susiduriau su ta pacia problema, esu visiskai naturali blondine, taciau atsibodo jau ja but ! jauciuos, kiap kokia “olialiaske” ;D taciau seima sako, kad grazus plaukai ir kad neissigalvociau, bet pasikeitimu norisi siaubingai.

  20. Jooo ačiū dievuj aš vėl švieis ir jokių ryžumo požymių😀 Jei nori labai tai gali dažyt, bet kai vėl norėsi būt šviesi, tai paatikėk kaip plaukai kentėt turės :>

Parašykite komentarą

