Rugsėjo 1 – oji arba naujieji metai.


Rugsėjo pirmoji man kažkodėl siejasi su šiokiais tokiais naujaisiais metais. Gal dėl to, jog prasideda naujieji mokslo metai ir viską nuo pat pradžių šventina pažadai, tokie kaip ,,pradėsiu šiais metais mokytis“ arba ,,nebeslėpsiu, neklastosiu ir nepadirbinėsiu pažymių knygelės“, nes juk nuo Naujų Metų visi irgi sudarinėja sąrašus dalykų, kuriuos nori padaryti ar blogų įpročių atsisakyti… Anyway tie sąrašai vis tiek nieko nepadeda. Man atrodo buvau sudarius sąrašą vasaros pradžioje dalykų, kuriuos norėčiau padaryti. Nežinau ar viską padariau, nes turbūt aš tą sąrašą ištryniau (kaip ir daugelį kitų įrašų, per MANREIKIAPASIKEITIMŲ nuotaiką), nors ir šiaip tingėčiau ieškotis, bet faktas tas, kad kuo labiau sudarinėjam visokius sąrašus, tuo daugiau save apribojam ir galiausiai susinervinam, kad mums kažkas nepavyko ar kažko nepadarėme.
Bet nuo šių mano savotiškų naujų metų, kurie prasideda rugsėjo 1-ą, noriu vis tiek pabandyti šiaip ar kitaip pasikeisti. Neprisižadu kažką daryti, tiesiog noriu bandyti pakeisti savo mąstymą ir gyvenimo suvokimą. Visgi išvaizdą jau pakeičiau.

* Noriu atsikratyti to susikaustymo ir laisviau elgtis su žmonėm bachūrais, nes paskutiniu metu neišeina nei vieno prisileisti arčiau ar santykius iš ale ,,koks tu man draugas, ne susitikt negalima, nes turiu numaudyt šunį ir po to važiuoti į kaimą pas močiutę“ perkelti į ,,taip, tu irgi man patinki ir taip, galim susitikt“. Tiesiog bijau atrodyt kaip lengvai prieinama ir prisileist per arti žmones, kuriuos mažai pažįstu ir nelabai pasitikiu arba mus sieja labai bendri pažįstami. Ir tikiuosi padarysiu taip, kad man tai būtų dzin.

* Tapti labiau pochuiste. Šiaip ką tik tą bandžiau (gal savaitę ar dvi), išėjo daug maž, bet tuo viskas ir baigėsi.

* Sakyti ką galvoju, o ne nutylėti nepatikusius dalykus vien dėl mandagumo ir baimės susipykti su žmonėmis. Beveik visada nutyliu, dėl to vėliau ir prasideda visokios depresijos ir perdėti emocijų antplūdžiai.

* Gyventi nesukant galvos dėl dalykų, kurių tiksliai nežinau ir nesinervinti dėl bet kokio šūdo. Įskaitant meilę.

One thought on “Rugsėjo 1 – oji arba naujieji metai.

Parašykite komentarą

