When autumn begin to sing his song…


Man tai juokinga skaityti kai kurių blog’us, ar klausyti, kaip žmonės skundžiasi, jog baigėsi vasara, vėl prasidės mokykla, kėlimasis rytais, sumažėjęs tūsų plotų vakarėlių skaičius ir visos kitos rudens problemos.

Jau dabar daugelis prisimena kaip praleido vasarą, tas pramiegotas dienas ir prasiaustas/ nusiaubtas naktis, saulę, karštį, vakarėlius, tūsinimą, gėrimą, taškymąsi klubuose ir so on, su ilgesingu liūdesiu, jog visas tas baigėsi. Tai visų pirmą, reikia džiaugtis, kad taip iš viso buvo ir laukti kitos vasaros su užsidegimu vėl tą patį pakartoti.
Galų gale, laikas nestovi, visuomet eina į priekį, todėl jei jūs depresuosit, situacija vis tiek nepasikeis, tai kam reikia gadintis sau nervus ar lieti ašaras? Dėl gresiančio šalčio? Pareigos anksti keltis? Vėl daryti namų darbus? Nuo to niekas neišsisuko ir niekas šitų visų dalykų neišvengė. Kuo greičiau tą išgyvensim, tuo greičiau tai baigsis.

Gal man taip atrodo, nes eisiu į 11 klasę ir man žiauriai įdomu kaip ten kas bus, visas profiliavimas, klasių kaita, kai kurių pamokų nebūvimas, langai, ir aš labai tos rugsėjo pirmos laukiu tiesą pasakius.

– LAUKI?!?!?! Pakalbėsim po mėnesio.

Nors laukiu ir dėl to, kad man vasarą labai nebuvo ką veikti. Per visus karščius į lauką išeiti nelabai įmanoma, o ir iš draugų labai mažai kas buvo likę Kaune. Aišku, gal ir po mėnesio ar kelių savaičių atrodys, kad kokia durna buvau, jog laukiau mokyklos, bet, kadangi man nėra nieko baisiau kaip nieko neveikt ir sėdėt namie, kai vietoje to galiu veikt bet ką, net į mokyklą eit, tai gal to ir nebus.

3 thoughts on “When autumn begin to sing his song…

  1. Aš iki šiandien dar norėjau eit į šulę, bet kai nuėjau pasižiūrėt sarašų, tai vsio. Patikėjau, kad prasideda kita naujoji rutina. O dar kai pagalvoji, kad reikės nešiot tuos šlykščius mokyklos švarkus, tai iš vis nupurto…

Parašykite komentarą

