A life without cause is a life without effect arba kasmetiniai pasižadėjimai Naujiesiems Metams.


Kaip kiekvienais metais, sugalvojau sąrašą dalykų, kuriuos norėčiau padaryti ar pakeisti naujaisiais metais. Aišku aš neatsimenu ką žadėjau ir planavau pernai (tas beje gali būti ir su šių metų sąrašoi punktais) ir tiesą pasakius man nelabai tas rūpi (kai nepameni tai ir širdies neskauda), bet bent jau metų pradžioj tikrai kažkokį dėmesį kreipiau į savo nuostatus…tikrai…gal. Ir kad taip nenutiktų ir šiais metais, mano norų ir darbų sąrašas bus abstraktesnis.

Tataigi, 2011 metais noriu:

1) Prisiverst (labai beviltiškai skamba) Pradėt eit į sporto klubą, kad priaugt svorio, nes tik sveikai maitinantis man atrodo aš jo nepriaugsiu.
Na neneigsiu, kad tikiuosi gaut ir bent jau visai neblogą trenerį…
P.S. Arba vietoje treniruoklių lankyt šokius.
2) Saugoti tai, kas brangu ir nebijoti pasakyti svarbiems žmonėms, kokie jie man brangūs ir kaip aš juos myliu, nes niekada nežinai, kada netyčia gali kas nors atsitikti ir tas žmogus jau to neišgirs.
3) Fill what’s empty. Empty what’s full. Scratch where it itches.
4) Džiaugtis mažais, paprastais dalykais ir nereikalauti kažko labai jau daug. Tikiu likimu ir manau, kad anksčiau ar vėliau vis tiek gaunam tai, ko esam verti.
5) Mažiau nervintis arba visai nesinervint dėl dalykų, kurių pakeisti nebegaliu.
6) Mažint impulsyvumą. Mažint impulsyvumą. Mažint impulsyvumą…
7) Labiau atkreipti dėmesį ko noriu pati, o ne kai kuriais atvejais (kada to daryti visiškai nereikia), taikytis prie kitų, kad tik kitiems būtų geriau.
8) Nebemeluoti. Kad ir kaip gerai tą mokėčiau.
9) Sakyti tiesiai šviesiai kas man nepatinka, kad ir kaip tas man būtų nemalonu. Tiesiog dėl kitų nebandyti daryti kažko, kas morališkai kenktų man.
10) Neįsileisti giliai į širdį jausmų, kurie būtų be garanto ilgai ten pasilikti.

Galėčiau pažadėt, kad dar ir rimtai pradėsiu daryti namų darbus, atsakingai lankyti pamokas ir taip toliau, bet kam tas melas. Gi pagal 8 punktą prižadėjau nemeluoti.

Todėl linkiu Jums visus nemalonius dalykus, problemas ir panašiai, nesinešti per 2011 metų slenkstį🙂 Tegul viskas pasilieka 2010 – uosiuose metuose ir Naujuosius pasitikite šviežiomis galvomis, kurios būtų pasirengusios priimti naujus, malonius, bei gražius dalykus.
Linksmų, gerų ir gražių Naujųjų Metų! Švęskit, tūsinkit kiek tik galit.

I’ve got a feeling, that this New year’s gonna be a good year!

6 thoughts on “A life without cause is a life without effect arba kasmetiniai pasižadėjimai Naujiesiems Metams.

Parašykite komentarą

