Because you‘re the one…


Turbūt nežinai kaip man tavęs trūksta šaltais žiemos vakarais.

Turbūt nežinai, kad negaliu apie nieką daugiau galvoti, tik apie tave.

Negaliu nieko daugiau taip laukti kaip laukiu tavęs.

Ilgesys, kurį jaučiu tau mane liūdina, bet kai ateini, lyg atpirkdamas kaltę, pradžiugini mane.

Pasiilgau tavęs. Pasiilgau drugelių. Pasiilgau šilumos, kurią suteiki.

Tu praskaidrini dienas. Praskaidrini nuotaiką. Padedi negalvoti apie blogus dalykus. Padedi pamiršti niūrias akimirkas ir liūdnos nuotaikos debesis nuveji šalin. Sukeli šypseną.

Tik tu širdį pripildai jausmų.

Tu siejiesi su pasaka, kuri taip sunkiai pildosi.

Abejoju ar žinai, ką iš tikro man reiški ir kaip man tavęs žiauriai reikia.

Tu man esi vaistas, kuris turi didele didele kainą…

Galėčiau naudotis ir džiaugtis tuo, ką galiu gauti dabar ir ko noriu, bet tik tu suteiki man tokią laimę.
Ateik pas mane, Pavasari… Noriu bent tavo šilumos.

10 thoughts on “Because you‘re the one…

  1. nice nice nice… tas brangiausias vaistas, turbut stipriausias narkotikas… o tu noretum suzinoti kur yra moters verte – save, savo ateiti ir savo tikejima gerbianciam vyrui ? nesapaliojus beprasmiu, bereiksmiu, pavirsutinisku isireiskimu… zinai kodel beprasmiu, nes is beverciu lupu… kodel ? – tau to tikrai neatsakys kurviskumo enciklopedija…

    isivaizduoju kaip didziuojiesi siais savo zodzeis, jei esi ju autore… tikrai neblogai… dziugu, kad sugebi perteikt visai graziai, beveik kaip as… autoriui tie zodziai visada turi daug svarbesne ir gylesne reiksme nei eiliniam skaitytojui… suvokiu tai is asmenines patirties…

  2. antroj pastraipoj sau paprieštaravai
    anyway, tu esi aiškiai manęs nekenčiantis ir nepažįstantis žmogus, todėl tavo komentarai man visiškai neturi reikšmės, nes jei bent kažką apie mane žinotum, žodžio ,,kurviškumas” neminėtum.

  3. tikriausiai ten tavo kuryba, tad saunu… o mano antroji pastraipa visiskai nepriestarauja, zmogaus gebejimas perteikti, kurti, tapyti, dainuoti ir zmogaus asmenybe, jo aplinkos ir vertybiu supratimas yra visiskai skirtingi dalykai… – matai, as paskaiciau kelis tavo ankstesnius irasus, kad susidaryti apie tave nuomone, o kad tu gyveni isgamu nusistovejusioj ir tradicija tapusioj zmoniskumo iliuzijoj ir isivaizduoji save teisingai besielgiancios bandos dalimi… tai tik amoralu kvaila iliuzija kuria tu nori tiket, kad galetum vadinti save zmogumi, (eik su arabais toliau belstis…) o sedevrus daznai sukuria ir visiski plevesos ir nieko cia nuostabaus, kiekvienas zmogus turi kazkokius jausmus ir nori juos kazkur padet (tik pati kurejo asmenybe vieniem priimtina, kitiem nepriimtina, o tretiem -nusispjaut), anyway – sekmes.

  4. man nelabai išeina visada perteikti įrašuose savo mintis ar ką mąstau, todėl vien iš įrašų apie mane, kaip žmogų susidaryti nuomonę būtų visiška nesąmonė😉

  5. najau najau… kartais uztenka kelias mintis pamatyt ar bent jau uzuominas… krypti, kad suprast kuo autoriaus kelias gristas…🙂 man uzteko… ir nevertinu as jusu labai jau taip prastai… tiesiog gal zodynas mano grubokas nuo pasibjaurejimo, pasibaigusios kantrybes, cinisko poziurio… ir t.t. esi gan drasi ir savimi pasitikinti, nebijai reiksti savo minciu, nuomones, isgyvenimu… didele tikimybe, kad jie tau menkaverciai, bet kaip matai, kartais uzkliuna ir prasalaiciams uz akiu – jie kazko verti… sekmes perteikime🙂

  6. priklauso jie nuo nuotaikos ir blog’o gyvavimo laiko. neretai keičiau blogus ir vis sukūrus naują mintys liedavosi sklandžiau, šitas manau eina į galą arba šiaip bloginimas mano eina į galą. kaip bus taip

Parašykite komentarą

