Stylish blog nominacijos.


Buvo labai malonu iš vieno blog’o pusės, kai perleido man apdovanojimą Stylish blogo.
Taisyklės viso šito yra tokios:
1) Pasakyti 7 dalykus apie save.
2) Perduoti titulą kitiems blog’ams.

Tataigi, 7 dalykai apie mane.

1) Dievinu medų. Ta prasme neperdėtai, dievinu! Turbūt net melstis jam galėčiau arba sukurti naują Meduizmo tikėjimą, nes nebūna dienos kada nesuvalgyčiau bent 5-6 šaukštų medaus (mažiausiai). Rytas be kavos su daug medaus – neįmanomas.

2) Anksčiau buvau labai užsikėlusi savo principus draugystėse, meilėje ir gyvenime. Kai pajaučiau ką reiškia nervintis, laukti, kankintis dėl meilės, visus principus tiesiog be gailesčio užmušiau. Patarčiau tą padaryti daugeliui, nes principai gali žiauriai sugadint gyvenimą, bent jau kuriam laikui, kol viskas su laiku praeis. Va tą ir išmokau per pernai metus. Dar išmokau, kad jeigu ką nors myliu, galiu padaryti bet ką ir tampu visiška kitam žmogui atsidavusia beprote, kuriai malonu daryti tą, kas patiktų antrajai pusei, netgi jei už tai man nebūtų jokios naudos. Tiesiog jokio savanaudiškumo manyje nelieka.

3) Dažniausiai neleidžiu savyje įsigyvent depresijai vien dėl to, kad beveik išmokau džiaugtis smulkmenomis ir nesureikšminti dalykų, kurie palyginus su rimtesnėm problemom yra šūdas ir kuriuos mes tik per daug iškeliam, nepagalvoję apie gyvenimą ir, kad jis ir taip mums pateiks svarbesnių ir rimtesnių netikėtumų ateity. Ne visada pavyksta nepasiduot depresyviom minutės nuotaikom, bet niekas juk negimė mokėdamas.

4) Gal netgi per dažnai svajoju apie mylimą žmogų ir ateitį. Jeigu dabar sutikčiau tokį, kurį tikrai įsimylėčiau ir mylėčiau, jis galėtų būti visiškai ramus, kad jo neišduosiu (nes neištikimybė man yra turbūt baisiausias dalykas) ir greičiausiai netgi galėčiau susituokt. Deja tik vaikam dar per ankstus laikas.
Bet visame tame yra minusas tas, kad kiti žmonės gali labai tuo naudotis,o aš esu pakankamai patikli, kad to nepastebėčiau.

5) Turiu gerą fantaziją ir moku meistriškai meluoti kai to reikia. Na kartais ir kai nereikia.

6) Mėgstu pavasarį. Tada, kai medžiai ima žaliuoti, pasidaro pakankamai šilta ir gali vaikščioti su pavasarine striuke, sėdėti amfiteatre nešalant ir matyti ryškiai atbundančią gamtą po trijų juodų žiemos mėnesių. Širdis tiesiog dainuot pradeda, kai vis dažniau išlenda saulė ir jau gali traukt akinius nuo saulės ir mėgautis jos šiluma. Tada tiesiog einu ir šypsausi. Iš šono esu tikra, jog dauguma pagalvoja, kad aš pavažiavus, bet tiesą pasakius, man tas mažai rūpi.

7) Jei kažkas daro gerą man, aš atsilyginu tuo pačiu ir netgi kartais su kaupu. O jeigu kas nors man kenkia, aš tiesiog viską palieku karmai (jeigu kartais tyngiu tam svolačiui atsilygint pati). What goes around, comes around…

Galėčiau parašyti dar daug dalykų, bet prašo tik septynių…

Apdovanojimą perleidžiu Red Nails Addict Diary ir Nenusiimk Karūnos Net Miegodama blog’ams.

2 thoughts on “Stylish blog nominacijos.

  1. KAIP DIEVINU MEDU! Kai atsisedu ir pradedu kopineti ji apti viena saukstais visi su apsislykstejimu ziuriu mazdaug ‘iiiuuu kaip saldu’ ir t.t. AS NEGALIU! Man taip skan ir kad svarbiausia neatsibosta akd ir kiek valgytum. Negalvojau kad kazkur dar yra toks ‘medoholikas’ .🙂

Parašykite komentarą

