Pauzė nuo visko.


Šeštadienis! Beveik sulauktas. Tarkim, kad sulauktas. Dvi savaites skaičiavau minutes iki rytojaus, nes nuo ryt visiškai atsijungsiu nuo viso lietuviško gyvenimo ir persiadresuosiu į Šveicarišką.
Ir vis dėlto, jeigu būtų atsitikę taip, kad po tiek laukimo ir laiko skaičiavimo paaiškėtų, jog neišvarau (TFU TFU TFU!), tikrai būčiau nuėjusi į ligoninę ir nuo kažko užsikrėtus gripu, vėjaraupiais ar dar kokia nors keliom savaitėm prikaustančia prie lovos liga, nes mokykloj tikrai būčiau puolus į gilią gilią depresiją. Visgi man ir sakė, kad esu pervargus ir labai gerai jog išvažiuoju. Tebūnie.
Taigi ruošiuosi visiškai būti offline nuo to, kas pasiliks Lietuvoj, nes nuo kai kurių dalykų, kurie kartojasi kiekvieną mielą dieną tikrai norėčiau pailsėti. Įskaitant ir žmones. Ta pati rutina irgi šiek tiek pabodo. Skaitysiu tą, ką noriu, vaikščiosiu po baseinus, džekuzi, pirtis, gal ir soliariumą. Išsimiegot neišsimiegosiu, nes reiks slidinėt (bent jau kartais), o tą geriausia daryti ryte. Gal prisiversiu nueit ant treniruoklių…

Dar aplankysiu Ženevą… Pasaka. Ir po šiokio tokio nelabai malonaus laiko, man net keista, kad paskutiniu metu man kai kurie dalykai einasi visai nieko, o kai dar išvažiuoju iš čia, tai iš vis… Bet aš neprieštarauju. Kaip jau turbūt esu sakius, turiu įsitikinimą, kad po blogo laiko, visada ateina geras.

Todėl, man negaila NIEKO, ką palieku čia. Nepasiilgsiu NIEKO. Ir nėra priežasties, dėl ko norėčiau pasilikti Lietuvoj.
Norėčiau grįžti Grįšiu pailsėjus, atsigavus ir visiškai pasiruošus sutikti pavasarį.

Myliu. Bučiuoju. Ir iki ;*

3 thoughts on “Pauzė nuo visko.

  1. o tavo isvajotas pavasaris jau nebe uz kalnu… sveikinu… ir tikiuosi pasiilsejai ne tik nuo niuriosios ubagu salies Lietuvos… bet ir nuo kurviskumo… ar atvirksciai ten viskas gavos ? nenuvargai ?

Parašykite komentarą

