Slidinėk. Valgyk. Keiskis.


Guten tak (pamirškim vokiečių kalbą) Sveiki! Nuoširdžiai pasakius nieko nepasiilgau, kas susiję su oru ir aplinka, netgi namais, bet gal šiek tiek ir norėjosi grįžti iš savo ale per ilgų atostogų, kurios truko ne dvi, o dvi su puse savaitės.
Tataigi, kadangi per jas skaičiau ,,Valgyk, melskis, mylėk” tai sugalvojau suskirstyti ir savą atostogų laiką į; depresiją, valgymą, pažinimą ir mylėjimą.

Depresija
Išvažiavus iš Lietuvos turėjau daug gražaus ir tuščio laiko, kai nori nenori visokios mintys plaukė į galvą ir, kas be ko, visos buvo neigiamos. Paskutiniu metu prieš atostogas buvo problemų; sveikatos, užkniso žmonės, ta pati aplinka, niūruma, todėl mano būsena buvo tikrai nekažkokia. Nuvažiavus ten, kurį laiką buvo irgi panašiai, nes visgi tėvai kartais gali atnešt ir nenaudą psichikai. Bet laikas visgi gydo žaizdas, po truputį blogų minčių vietą užėmė šviežias kalnų oras, nauji įsitikinimai ir gera kompanija.
Slidinėt tai netgi slidinėjau daugiau nei pernai, nes oras buvo gražesnis už pasaką ir ne taip šalta kaip pernai. Nors greičio suvokimas vėl buvo truputį sutrikęs.

Valgymas
Kaip ir kiekvieną kartą išvažiavus į kitas šalis, mane vėl apėmė nesveikas noras valgyt pomidorus, viską iš pomidorų visokias ir baisias chemijas, todėl gal 70% maisto raciono sudarė užpilamos pomidorų sriubos, pomidorų padažas (taip, jis vienas), jau paruoštos ir pardavinėjamos pomidorų sriubos (dievo kūrinys) ir maži pomidoriukai, kurie eidavo gal kilogramais. Po to, likusius procentus dalinasi pistacijos, hubba bubba, humusas ir salotos. Beje, niekada nežinojau, kad mėgstu pistacijas ir kad jos mane labai pralinksmina.
Dar paragavau 90% juodo šokolado ir suvalgiau puse plytos ant karto. Galiu pasakyt, kad jame tiesiog nėra saldumo, o, kad kartus tai nelabai.

Pažinimas
Paleidau visas blogas mintis, visus iš Lietuvos atsivežtus blogus prisiminimus, kurie džiaugsmo neteikė ir galima sakyti visiškai refreshinaus. Supratau daug dalykų ir supratau kokia pati esu.
Savęs pažinimas:
1) Visų pirma esu, deja, linkus (netgi labai) į romantiką ir prisirišimą (per didelį gerokai) prie kitų. Dar ir jautrumą.

2) Nepatinku sau dėl tokių bruožų kaip prisirišimas, rūpinimosi kitais daugiau nei savim (jei jie – man artimi žmonės), dėl to galiausiai, ilgą laiką kentusi nepatinkančius dalykus, pasidarau be nuotaikos ir tas nenuotaikingumas atsiveda draugą liūdesį, bei draugę depresiją.

3) Labai, LABAI noriu rimtų ir pastovių santykių. O ne visokių laiko leidimų ir panašaus mėšlo.

4) Aš buvau blondinė, noriu būti blondine, ir esu blondinė. Ir nebenoriu daugiau jokių kitokių spalvų. Pabandžiau, pabuvau kitokia ir užteko. Kokią sukūrė dievas, tokia ir turiu būt.

5) Supratau, kad žiauriai myliu kai kuriuos, artimus draugus iš to, kaip jų pasiilgau. Todėl ir padariau paslaugą šokolado parduotuvėj, pripirkdama daug šokolado.

6) Muzika – mano absoliuti gelbėtoja nuo blogos savijautos.

Ir man reiktų…
1) Nebebandyti į viską žiūrėti pro poxuistiškus akinius. Kas man sėkmingai ir neišeina.

2) Nebedaryti gero kitiems savo geros savijautos sąskaita, vien dėl kitų gerovės.

3) Mažiau atviraut su kitais. Tuo pačiu ir mažiau kitais pasitikėt.

Dar visgi visiškai įsitikinau, kad dievo nėra, yra tik likimas ir karma, kurie nuveda ten, kur tau lemta ir padaro tą, kas turi būti padaryta.

Mylėjimas
Taip. Įsimylėjau. Vėl įsimylėjau. Kol kas nebeprotiškai, bet įsimylėjau. SAVE. Tai atsitiko po to, kai supratau, jog kiti mane myli labiau, nei aš pati. O aplinkiniai kartais gali labiau priverst mylėt save, nei juos.

Kas Zermate dar buvo fantaštiška, tai, kad vienam kioske, perkant alų, manęs paklausė ,,O 16 metų turėsit?”. esmė tame, kad legaliai galėjau pirkt ką noriu, o Jack Daniels 1l, kainavo apie 20 frankų, nepilni 45 litai. Nesuvokiama.

9 thoughts on “Slidinėk. Valgyk. Keiskis.

Parašykite komentarą

