Seilėtekių šventė.


Greičiausiai tik pradinėse klasėse džiaugdavausi šia švente. Gal dėl to, jog tiek nerūpėjo bernai, gal dėl to, kad nežinojau kas yra meilė… Svarbiausia buvo apsiklijuoti kuo daugiau širdučių ir dalinti jas kitiems. Nuo vidurinės vis mažiau šita šventė ėmė mane džiuginti, o pikčiausia darosi dėl to, jog ji yra labiau sureikšminama, nei vasario 16-oji. Visos iš visu kampų sprogstančios širdutės vis labiau erzino.

BET šie metai, ši seilėt Valentino diena man kažkokia kitokia, nes aš tiesiog trykštu meile. Tas išvažiavimas slidinėt ir dvi su puse savaitės visiško nemąstymo apie Lietuvą ir jos žmones mane taip kardinaliai pakeitė ir taip pamokė, kad net nežinau kam už tai turėčiau dėkoti. Visų pirma, aš nepasiilgau nieko, išskyrus savo šuns ir artimiausių draugų. Visų antra, pailsėjau apie nieką negalvodama ir tas padėjo, kad grįžus namo negrįžčiau ir prie ankstesnių problemų. Ir visų trečia, pradėjau save mylėti labiau nei kitus, kas turbūt ir įeina į Valentino dienos temą. Buvo, kad žmonėmis, kuriuos vertinu ir kurie man yra svarbūs, rūpinuosi labiau nei savim, nes man jie tampa svarbesni. Dabar žinau, kurie žmonės kurias vietas užima ir atsirinkau juos, todėl ir esu rami kaip belgas, kad jie man nieko blogo nepadarys. Mano pasikeitimai (pvz plaukų spalvos pakeitimas, mąstymo ir suvokimo pokyčiai) žiauriai lemia mano dabartinę savijautą, kai kuriuos sprendimus, elgesį ir, kad ir tą pačią Valentino dieną. Nors esu viena (bet pabrėžiu, toli gražu ne vieniša), bet esu tokia laiminga, kad net darosi baisu. Laikas, prieš visas atostogas ir išvažiavimą, buvo tiesiog juodas, neperdėtai blogas, o grįžus, jis tapo baltas ar šviesiai geltonas (šviesiai geltona šiuo momentu man asocijuojasi su laime). Neįsivaizdavau, kad gyvenimas gali taip pasikeisti. Grįžau visiškai tuščia galva, ne tik dėl to, jog tapau blondine, bet ir dėl to, kad išsivalė visos problemos, visi nervai, visas stresas, visi rūpesčiai, o tai rodo, kad prieš tai, vien tas ir valdė mane. Jei būtų buvę kažkas gero, tas ir būtų likęs, o dabar, kaip sakiau, galva buvo išvalyta ir pasiruošusi neįsileisti blogų minčių. :}

Todėl, visi, kas dar be reikalo nervinasi ir depresuoja dėl to kad neturi su kuo švęsti Valentino dienos, prisiminkite; jūs esate gražūs, jūs esate mylimi (vertinkite artimųjų, bei draugų meilę, nes ji yra svarbiausia gyvenime) ir visi, kas išdrįsta jus nervinti, erzinti ar skaudinti, jau yra nelaimingi, nes daugiau nieko nesugebantis daryti žmogus – gyvenimo invalidas.

Ir svarbiausia – mylėkite save.

12 thoughts on “Seilėtekių šventė.

  1. tiesiog tekste matosi, kad esi laiminga🙂 sveikinu ir džiaugiuosi
    O mano valentino diena bus su draugais Bravarijoj😀

  2. kaip dziugu kad jau supratai kas ta meile, gal man papasakotum… ir zinok pasaulis nugriutu, jei taves nebutu… o dar blogiau… jei tu nepailsetum ir pervargus nuo nesuvokiamu dalytu sugriautum visa pasauli… as jau net nebezinau, kam tokios bedos, sunkumai ir problemos tiems vaikams… subrendusiems ir tapusiems suaugusiais dar nebaigus gerti motinos piena. apgailetina, bek dar uz kapeikas nusipirk bonka viena kita… ir buk gera, ir negizk, pasilik ten kur tau nepaprastai gera ir nera Lietuviu… tau labiau babajai prie sirdies ir tie kurie i tave ziuri kaip i treciaruse… nors ne… tavo teveliai tiek pinigeliais apteke… kad tu visu svetimsaliu sypsenas nusipirksi uz tuos menkavercius “kelis” grasius. O gyvenime svarbiausia suo… taip ir tik jis ir nepakeiciamas, ne tavo sveikata, ne tavo vertybes… ne tavo ateitis, o kazkoks dvokiantis suo ir “draugai” kurie pades taurele islenkti – no problem kas nakt, kita karta negrizk i Lietuva, nebereiks steneti, mynk is Lietuvos su kisenem pilnom is ubagu atimtu skatiku. Amzina problema, nelaime Lietuvos, duobe, bedugne ar tu suvoki ka tu cia kliedi… Kur tos tavo problemos…. skiedale tu, tu gal nezinai kas yra tikros bedos ir problemos, nebeturint omeny tokiu smulkmenu, kad tuoj neliks valstybes, tada zinosi kai babajai per shikna krus… o tu tik mekensi. Tu lyg ir 12 klasej, bet atleisk dar karta, nu bet koki isisipisinejimo ir saves issivaizdinimo lygi jus pasieket, perpuves ir dvokiantis ISPUOPSINTAS per visus galus, saves nesuprantantis jaunimas… depresijos sumautos, jus kai patirtumet ka tenka petirti, ar jau teko patirti ne vienam gyvenimo sunkumu nuskriaustam zmogui… (uz ka nuskriaustam ? del ko ?) va tada tai tu patriestum kitokiais zodeliais. Ir aciu, kad perskaitei INVALIDE!

  3. visų pirma mano tėveliais nėra aptekę pinigais😉
    visų antra, aš minėjau kad man nuo lietuvos blogai ar kažką panašaus? man buvo visiškai chujovai su sveikata ir nesakyčiau ,,problema” jei tai nebūtų RIMTA problema. Va būtent dabar aš ir susipažinau su sveikatos problemom kurios jau yra sunkios ir toli gražu nejuokingos.
    Visų trečia, tu esi ant tiek žemo lygio žmogus, jei rašai tokias nesąmones, kad nepasakytum net kad esi vyresnis ar vyresnė už mane. Nors tavo žinios blogos, aš 11okė, ne 12okė.
    Mynt aš iš lietuvos nemynsiu, bet va kad tu myntum iš mano blogo tai būtų labai gerai, nes ką tu čia sakai man yra viskškai vienodai😉

  4. tai speju per mazai isgerineji… ar pritrukai franku, gal damest… o jei rimciau, tai ligos is niekur neatsiranda ir siaip sau nedingsta, deje – nezinau kas ten per ligos, kas jas itakojo, tikiuosi pelnytai, nors lieka tiketis, kad ne kokie triperiai ar panasi fauna… sakai visiskai vienodai, man irgi visiskai vienodai ka tu ten sapalioji… sapaliok toliau ir depresuok vienumoj… sveik, nesveik, man visiskai dzin… tik labai noriu, kad siuksliu neliktu Lietuvoj ir jos visos mintu kuo toliau ten, kur joms beprotiskai gera, isnyktu ir niekada negriztu niekinti Lietuvos kraujo.

  5. na, galų gale aš lietuvą kažkiek myliu, o jeigu nori, kad neliktų šiukšlių, sėkmės išvažiuojant iš lietuvos😉 ir kadangi mano ,,sapalionės” tau nepatinka, nebeeik į mano blogą ir jų neskaityk😉

  6. Oi tu tustuke… ach tu Lietuva skaitosi myli…😀 nagi… pasirodyk kaipo myli… klausyk, debilas supranta, kad jis debilas ? arba prostitute, kad ji savo pacios egzistavimo niekintoja… ? taip ir tu niekad nesuprasi kas tokia esi, o net jei netycia kada ir pagalvosi, niekada to nepripazinsi. Tad visokeriopos laimes bepunant Lietuvoj ir daugiau blogo kvapo, kad is tolo atpazint ir vengti galima butu.

  7. tai va, nuo tokiu KAZKIEK ;D ir dar turinciu proto ir baigia visai subyret Lietuvele, todel tokius KAZKIEK, tevynes labui, reikia kuo greiciau evakuoti, kur jiems ten jau bus ne kazkiek, o viskas dachuja…

Parašykite komentarą

