Love for spring. Spring for love.


Su pavasariu! Kalendoriniu.
Ir man nesvarbu, kad atrodau pavažiavus aplinkiniams, kai einu gatve su šypsena. Dabar jau manęs niekas nepriverčia jaustis nepatogiai, ypač aplinkiniai, kuriem pavasaris laimės nesuteikia. Tamsus, kelių mėnesių žiemos periodas, per kurį nevyksta nieko įdomaus ir per kurį tiesiog egzistuoji, baigėsi. Darosi vis šilčiau, saulė vis labiau kaitins ir laipsnis po laipsnio artėjame (tikiuosi) prie tokio paties karščio, koks buvo vasarą, o artimiausiu metu ką galėsiu padaryti, tai:
Vėl su draugėm sėdėti Pas Stanley, lauke, ir gerti nebe karštą vyną + šildant į jo puoduką rankas, o cuba libre su daug ledukų. Arba Pizza Jazz gurkšnoti braškinį daquirį.
Po ilgo laiko aplankyti amfiteatrą.
Vaikščioti po panemunės mišką, sėdėti ant žolės arba didelės medžio šakos ir matyti vis žaliuojančią gamtą.
Iš mokyklos vėl grįžti pėsčiomis.
Išsitraukti sijonus ir vis rečiau nešioti džinsus.
Pagaliau dėtis kablus, nebijant, kad už kampo nusisuksiu sprandą, paslydus ant ledo.
Rytus pasitikti kiemelyje su kava ir cigarete, šildant saulei.
Aišku bus vis sunkiau išsėdėti pamokose, kai už lango švies saulė ir bus šilta (dabar šviečia tik saulė, todėl kol kas nėra taip sunku), bet kol esu 11-oj klasėj, tol ne tiek tos praleistos pamokos ir svarbu. Ypač kai praleidžiu daugiausiai tik etiką, rusų B lygiu arba kūno kultūrą.

Ir mane vėl apėmė kažkonaujo noras. Galvoju, kad gal reiktų pasitrumpint plaukus… Nors gal ir gaila. Manyčiau, kad noriu gal susirasti vaikiną, bet šiuo metu esu per daug pasinėrus į savo reikalus, plius prie viso to pridėjus ir mano tingėjimą, jam tiesiog neliktų laiko. Arba atsirastų toks, kurį įsimylėčiau ir jis man taptų numeris 1 (kaip dažnai ir būna), kas reikštų kitų pareigų pamiršimą. Bet, kad taip atsitiks duodu 1%. Apskritai, visgi kaip yra gerai pvz per visokius pasibuvimus, tūsus ar einant į klubus, būti vienai. Jokios priklausomybės nuo nieko, darai ką nori… Nors neapgaudinėsiu nei savęs, nei jūsų, vis tiek neišnaudoju visų laisvės galimybių. Man netgi patinka būti priklausomai nuo kažko. Ypač žmogaus.

2 thoughts on “Love for spring. Spring for love.

  1. Aš nesuprantu, kodėl pavasarį visiems tų antrų pusių taip užsireikia..;D Bet matosi, kad reikia, matosi.. ;D Beje, su pirma pavasario diena ;]

  2. ai bent man tai visada antros pusės norisi :} mėgstu įsipareigojimus ;D bet, dabar, kad jos ir nėra, kažkaip širdies neskauda ;D ir tave🙂

Parašykite komentarą

