Priverstinės atostogos ir viltinga meilė pavasariui.


Sergu ir man tas nepatinka. Prasirgau visą savaitgalį, vakar buvau mokykloj, kas buvo klaida ir grįžusi namo, per pusdienį (iki vakaro) supratau, kad sirgt užknisa. Baigiu išprotėti kaip nėra ką veikt ir kaip nieko nesinori. Akis skauda, galvą skauda, kosčiu ir esu su temperatūra + arbatos ir vaistukai lenda pro gerklę, bet aš tiesiog negaliu gulėti ir daugiau nieko neveikti. Nekenčiu tokio priverstinio nieko neveikimo, aš ne tokia, kuri gali ramiai išsėdėt bent valandą nepasimuisčiuis, o ką jau kalbėti apie N dienų sirgimą. Net nepamenu kada paskutinį kartą taip sirgau, kad net ryt, o gal ir poryt neisiu į mokyklą. Šiaip jei blogai pasijusdavau nebūdavo nieko rimto ir neidavau vos dieną (rimtai pasimuliavus ir dvi) ir užtekdavo… Žinau, kad jei pradėsiu mokytis, tai jau bus tikrai beviltiška. nors greičiausiai tik tai man ir liko. Arba eisiu tvarkyt namus ir ignoruosiu tą galvos skausmą…
BET yra ir gerų naujienų. Oro temperatūra po truputį šyla (laipsnis po laipsnio…), savaitgalis su dviem numatomais tūsais artėja, aš vis dažniau atsidarau langą ir vis ilgiau palieku jį atidarytą, nes net man (!) pasidaro per karšta, saulė šviečia beveik kas dieną (neskaitant šeštadienio staigios pūgos – vėl saulės – vėl pūgos, kad net nemačiau savo kiemo galo), o jeigu nebūna vėjo tai netgi kaitina. O tai reiškia, kad jau greit prasidės sijonų, kablų, pavasarinių striukyčių laikas, pasisėdėjimai kavinėse, lauke, pasivaikščiojimai.

Btw, su Užgavėnėm ir Moters diena🙂

3 thoughts on “Priverstinės atostogos ir viltinga meilė pavasariui.

  1. Užjaučiu dėl tokio sirgimo ir neturėjimo ką veikt, nes ir man taip dažnai būna, net ir tada kai nesergu;/
    beje aš irgi taip džiaugiuosi po truputį ateinančiu pavasariu ir ta šiluma nuo saulės kambary:))

Parašykite komentarą

