Mes viena kitos nesupratom.


Turiu tokią seną problemą. turiu ją nuo mažens. Su akiniais ir dirbančią poliklinikoj, vaikų skyriuje. Ir kai jau tikėjausi, jog jos pavyks išvengti per paskutinį pusmetį vaikų skyriuje, bet ne! su ja turėjau daug problemų. Pvz kažkada ji liepė man lipt ant svarstyklių, nors buvau pavalgius ir pasekmės buvo tokios, kad išėjau apsižliumbus, nes tuo laiku labai jautriai reagavau į tokius dalykus. Ir dar viena problema buvo šiandien.

Daktarė:
– Gerai, niekur neini iki pirmadienio.
Aš:
– K…ką? Iki pirmadienio? Bet man viskas gerai, plius rytoj ir penktadienį nusimato…ten…linksmas laisvalaikis…
Daktarė:
– Nieko nežinau… Iš vis, tu pasveikt ar linksmintis nori?
Aš:
– O jūs melą ar tiesą išgirst norit?

Noriu aš į tą užknisančią, žudančią nervų ląsteles ir eikvojančią brangų jaunystės laiką, mokyklą, nes ten bent yra ką veikt. Plius, kai neinu į ją, negaliu ir į sporto klubą, dėl ko man gaila labiausiai. Mankšta namuose nemanau, kad gali atstoti sporto klubą, bet bent jau širdies skausmą sumažina.

Šiandien bent į polikliniką išėjau, kas buvo proga pakvėpuoti grynu oru (kol atėjau iki poliklinikos be abejo, nes ten keistai smirdėjo dūmais). Rytoj varysiu pas dantistą! Uhu! Išeisiu vėl iš namų keliom valandom. (Tokiais atvejais išmokstame džiaugtis mažais dalykais, netgi tokiais skausmingais kaip dantistai, jeigu tai tik yra proga išeit į viešumą)

3 thoughts on “Mes viena kitos nesupratom.

  1. na jei mano daktarė būtų išbraukus mane anksčiau, tai dar gal nebūčiau visiškai nusivylusi vaikų skyriaus gydytojais ;D bet kadangi neteko patirt tokios laimės, tai turiu ją pakentėt dar nepilną pusmetį

Parašykite komentarą

