O, man reikia Tavęs.


Vasara! Dar anksti, aišku, laukti tokių dalykų kaip vasara (= pasaka), bet kažkodėl šiandien aš ypač jautriai reaguoju į staiga iškylančius prisiminimus ir akimirkas, kurias patyriau vasarą. Nepasakosiu apie 2009 metų vasarą, nes ji buvo man ne tik geriausia, bet ir skaudžiausia, bet kad ir praėjusi vasara – nuobodesnės negali būti; kelis mėnesius sėdėjau Kaune (su trumpu išvažiavimu į Klaipėdą), aišku lėbavimų buvo, pradžioje dar drįsau skųstis, kad man ale per karšta (kelias savaites, vėliau buvo pats tas), o gale iš vis, pradėjau norėti į mokyklą… bet vis tiek aš noriu vasaros, kad ji ir bus tokia pat nuobodi (nors šita vasara tikrai nebebus).
Pasiilgau grįžimų namo, iš vakarėlio, pėškom, su kompanija, nedrebant iš šalčio, nors ir yra paryčiai ir tu dar neišsiblaivęs.
Pasiilgau paplūdimio. Jei ne Ispaniško, tai bent Lietuviško, kad ir prie Nemuno.
Dar pasiilgau savo žydros suknelės, rožinio sijono ir ryškių bliuskučių. Beje ryt jau esu pasiryžus eit su sijonu ir pavasarine striuke.
Noriu braškiųųų!!! Braškinio daiquiri ir apskritai kvepiančių uogų, natūralių, nepripurkštų chemikalais.

2 thoughts on “O, man reikia Tavęs.

Parašykite komentarą

