Sun is shining.


Būna, kad gyveni gyveni, nieko blogo nematydamas arba tiesiog nenorėdamas matyti, ir gyvenimas tau gerai duoda su šlapiu skuduru per veidą už anksčiau padarytas klaidas, kurių pasekmės yra jaučiamos dabar. Atrodo, kad viskas aplinkui sustoja ir norisi skradžiai žemę prasmegt, kol suvoki, jog niekur nuo to nepabėgsi. Nei nervinimasis, nei skundimasis nepadės. Net neverta bandyti… Ir užtenka tik pakeisti kasdienę aplinką, kad išsivaduotum iš baisių minčių, kurios gali sukelti dar didesnę baimę, ir vėl atsigauni. Kartu su anos savaitės kai kurių dienų oru, mano savijauta buvo panašiai bjauri ir netgi pasiduodanti slegiančiai nuotaikai, nostalgijai. Bet aplinkos pakeitimas, netikėti ateities planai, giedras dangus ir saulė, vėl įpūtė optimizmo ir geros nuotaikos vėjų, kurie lyg su teptukais nuspalvino gyvenimą. Prie to, aišku, prisidėjo ir muzika. Dėl to niekada nereikia pasiduoti, kad blogi dalykai apkartintų dienas, nes, anksčiau ar vėliau, vis tiek gyvenimas pasidaro saldus.



Ir dabar man visiškai neįdomu, jei kažkas manęs nemėgsta. Jei kažkas apkalba. Nes manęs tiesiog nedomina žmonės, kurie piktybiškai, vedami savo pavydo, bando kažkaip man pakenkt. Todėl (šiaip patariu) net neverta stengtis (nes tokių žmonių yra), nes man, perskaičius piktus komentarus, kyla šypsena. Bandau įsivaizduot, kaip žmogus turi man pavydėti ir kaip aš jį turiu dominti, kad netingėtų beveik kiekvieną dieną man rašyti laiškus.😀

Parašykite komentarą

