Valandėlė depresijos.


Optimistiška daina, kuri tinka depresijos momentais, nes ji tikrai niūri.

Visgi nusprendžiau, kad aš esu labai jautrus, emocijų nemokantis tramdyti žmogus (nebent labai nenoriu, kad kažkas jas matytų), ypač kai jas stengiuosi ilgai laikyti savyje arba įtikinėti, kad viskas yra zjbs, bet galiausiai būna staigus ir ir labai juntamas jų išsiveržimas lauk, kaip kokio pernykščio Islandijos ugnikalnio. Ir tam užtenka menkiausios smulkmenos…
Šiandien buvo netikėtai suknista diena. Ir visai ne dėl istorijos kontrolinio (kuriam buvau pasiruošus maždaug 88%) ar prasto oro. Viena iš suknistos nuotaikos priežasčių yra ta, kad kai išgyveni tau labai nemalonų, net vos vos gerų prisiminimų nesukeliantį laikotarpį, kuris labiau primeną didelę bedugnę, į kurią kritai, bet kažkas tave laiku sugavo, tai iš jo išsigelbėjus, visiškai nesinori vėl apie jį galvoti ar prisiminti kaip tada buvo blogai. Logiška. Ir kai jau beveik visai įsivažiavai į naujo gyvenimo kelią ir jautiesi visai happy, atsiranda to nemalonaus laikotarpio tarpą primenančių žmonių, kurie galvoja, jog nori tau gero. Bet tiem geradariam, kurie, paaiškėjo yra visiškai nemąstantys, nedaeina, kad kai žmogus išgyvena kažką nemalonaus, vėliau to prisiminti ne-no-ri. Ir kadangi yra labai mano jautrumą paliečiančių temų, apie kurias tie žmonės nori kalbėti, tai galų gale, turbūt iš tos nevilties, kad praeitis visada mane atsiveja, imsiu ir apsižliumbsiu to žmogaus akivaizdoje ir tegul turisi ant sąžinės dar vieną žmogų, kuriam sugadino pavasarinę nuotaiką.
Šiaip, tokio dalyko kaip PMS man nebūna (įskaitant ir reikšme Pass Me Some chocolate), bet dabar pradedu manyti, kad po truputį užeina, nes mane tikrai šiuo metu viskas erzina ir liūdina. Ir aišku tai yra dalykai, kuriuos galėčiau praleisti pro ausis ir nekreipti dėmesio, bet aš juk negaliu to daryti kiekvieną kartą, kai jie vis kartojasi ir kartojasi. Atsibosta laikytis ir įtikinėti save, jog viskas fainai, juk pavasaris!… Ir dar tos mintys ,,nieko nenoriu daryti, nes 100% išprotėsiu arba kažką užmušiu” sėdi šalia manęs kartu su pritariamaisiais žodžiais ,,px, nedaryk”. Ir aš greičiausiai jų paklausysiu. Nes man visiškai neįdomu, kad rytoj reikia aprašyti Šatrijos Raganos apsakymus ir, kad už tai jog neaprašiau, man bus blogai, BET MAN SVARBIAU MANO EMOCINIS PASAULIS IR SAVIJAUTA! O jei ir būčiau juos perskaičius, šiandien tikrai neturėčiau jėgų juos aprašinėt. Nebent visai norėčiau save privest prie emocinio išsekimo.

P.S. Velykų bobutės norėčiau paprašyti bokso kriaušės ir… subjekto, apie kurį pagalvojus man pakiltų šypsena ir kuris padarytų taip, jog pamirščiau ką turiu daryti, pareigas, laiko ar vietos nuovoką ir pasiimtų mano galvą ir širdį sau. Aš žinau, kokios gali būti to pasekmės. Ir aš tikrai negalvojau, kad vėl to kada nors norėsiu po paskutinės meilės, kuri juntama nuo 2009 metų vasaros, bet ji buvo verta visko, kas atsitiko. Ir aš vėl to noriu. Nes man patinka būti nuo kažko priklausomai ir kažkuo rūpintis. Patinka kažkuo domėtis, pamesti galvą ir vaikščioti besišypsant be priežasties. Bent jau šiuo momentu to noriu. Ir dar noriu pamiršti praeitį galutinai (o to padaryti viena tikrai negaliu). Nes nematau galimybių vėl jai pavirsti į realybę.
Ir visgi nusprendžiau, kad turbūt didžiausia priežastis, dėl ko esu tokioj nenuotaikoj yra dalykas, kurį darau jau kuris laikas, bet jis nė velnio nepradeda man teikti bent menkiausio malonumo. Tai yra sporto klubas.

2 thoughts on “Valandėlė depresijos.

  1. aš irgi manau, kad jei nėra nuotaikos, nereikia savęs kankint tokiais dalykais kaip tie apsakymai🙂 linkiu vėl pralinksmėt

Parašykite komentarą

