Sparnuotosios frazės.



Paskutinėmis dienomis (gal keistai veikiant jaunačiai) sparnuotos, juokingos ir keistos frazės tiesiog liejasi per kraštus.

Frazė nr. 1
Matematikos pamoka.

Aš:
– Mokytoja, šiaip po skaičius 9 eina 10 (nes mokytoja po 9 buvo parašius 8)
Mokytoja:
– Uooooj, nu su balandžio pirmąja.
Aš:
– Bet, kad šiandien jau balandžio 4d…
Mokytoja:
– Nu koks skirtumas.

Frazė nr. 2
Taip pat matematikos pamoka.

Mokytoja:
– Eik prie lentos.
Mokinys:
– Ne, aš nenoriu…
Mokytoja:
– Eik, nebūk kiškis drąsuolis.

Frazė nr. 3
Išgirdau vakar, važiuojant mikriuku. kalbėjo suaugęs vyras, kaip po to suprasite, mamytės mylimukas;

– Alio. Taip mama. Nu taip pavalgiau…dešreles valgiau… Taip, skanu, tik žirneliai kažkokie nelabai skanūs, tavo paruošti būna skanesni (ir pasigirdo toks švepliškas juokas). Žinok dabar pirmą kartą važiuoju mikriuku. Mhm… mhm… dabar? Dabar kažkur prie Nemuno esu (buvo kaunakiemio stotelė). Tai jau čia panemunė (žalio tilto nepravažiavus…). Mhm, jo… Nu taip mama, taip… Bet žinai ką? Daugiau nebevažiuosiu, keista čia. Nepatinka man… Keistai tas mikriukas atrodo.

Frazė nr. 4
Yra taip, kad aš einu pas tą pačią kirpėja, pas kurią lankosi ir mano lietuvių mokytoja;

Aš:
– Klausykit, o jei visa klasė sumestų jum pinigų, o jų tikrai išeitų labai daug, nes mes nepagailėtume, gal galėtumėt nuskusti mokytoją plikai?
Kirpėja (su tokia ilgesinga intonacija):
– Ech.. aš jum ją už dyką nuskusčiau…
Aš:
– (po ilgo juoko) Bet pagalvokit, ji ima iš mūsų po 20 centų už ne taip pasakytą žodį…
Kirpėja:
– O visą laiką, kiek ji čia pas mane sėdi, taiso mano kalbos kultūros ar kirčiavimo klaidas… Kartais net pasimetu kirpdama.

Frazė nr. 5

– Šiaip visada eidavau į exit’ą. Kartą nuėjau į kitokį klubą ir jaučiausi lyg išdavęs mylimą paną.

6 thoughts on “Sparnuotosios frazės.

  1. nu jo, tikrai kad geros frazės;D ir dar atsimeni tu ką kas pasakė, man tai amžinai būna kad sakau nu va šitą tai tikrai atsiminsiu, bet jau po valandos viskas išgaruoja iš galvos:DD

Parašykite komentarą

