Velykinis stebuklas.


Kaip aš maloniai jaučiuosi.

Kaip man gera.

Širdis tiesiog dainuoja.

Skraidau padebesiais…

Tiesiog įsitikinau, kad geri darbai suteikia daugiau džiaugsmo nei kas kitas mano gyvenime. Seniai nesijaučiau taip fainai, nes jokie dalykai manęs taip ir nedžiugino. Nei nauja suknelė, nei brangiausi batai, nei sportas, nei bet kokios grožio procedūros ar skanus maistas nėra suteikęs man tokios laimės, ką tik įvykęs įvykis. Aš, kaip super jautrus žmogus, iš laimės vos neapsiverkiau (taip, paskutiniu metu (kažkur 3-4 mėnesius esu labai sentimentali kai kuriais atvejais), kai tėtis pasakė, jog kažkas naktį nupjovė kelių cm metalinę garažo spyną (neklauskit kaip) ir pavogė mano dviratį. Ne šitas dalykas mane nudžiugino (nors dviračio, tiesą pasakius, man nėra labai gaila), mane nudžiugino tai, jog turėsim šunį. Ir netgi ne tai buvo visko kulminacija. Labiausiai man patiko, kad tėtis sutiko pasiimti šunį iš globos namų. IŠ ŠUNYNO! Turiu progą išgelbėt kažką iš grotomis apsupto gyvenimo. Jau nekalbant apie tokius dalykus, kad jis išvaikys visas nusususias kates ir praneš jei kažkas ateina.
Nuoširdžiai nepamenu kada taip džiaugiausi. Tik bijau to, kad iš visų šunų bus sunku išsirinkti vieną šuniuką ir neapsižliumbti dėl kitų, kaip menopauzę išgyvenančiai moteriai prisiminusiai senus, gerus jaunystės laikus ir figūrą be 15kg antsvorio.

7 thoughts on “Velykinis stebuklas.

  1. Aš prieš keletą dienų priglaudžiau šunelį. Tai jaučiuosi super gerai, jog padariau gerą darbą. Nes po savaitės jį būtų užmigdę.

  2. Aaaa kaip miela, sveikinu, kad turesi suniuka, ir dar is prieglaudos :))
    Kai buvau maza labai norejau suns, bet as alergiska visiems gyvunams su kailiu, taigi beliko sentimentai xD.

  3. Anonime, kaip fainai🙂 taip gera išgelbėt kažką.
    Luhandri, jetau, užuojauta🙂 bet mes jamsim piktoką, kad jei kas, iškąstų subines vagiam (dviračių ir ne tik ;D)

  4. Aš ir buvau kartą labai rimtai susimąsčius, kad man reikia šunelio iš prieglaudos. Bet paskui supratau, kad turbūt neatlaikyčiau kitų gyvūnėlių išsigandusių žvilgsnių. Na bet jei pasitaikys proga kai labai rimtai šį variantą svarstysiu su tėvais, tai tikrai manau imčiau iš prieglaudos;)

  5. Aš dar pasižiūrėsiu skelbimus, prieglaudas🙂 iš skelbimų, kur siūl ožmonės kažkaip atrodo geriau imt, nes globos namuose neaišku kuo sergantys gali būt…

  6. bet čia bus ilgas reikalas kol išsirinksim😀 nes tėvai neskuba, mama nelabai nori, o aš irgi jau nelabai noriu jei ten tėvas išrinks, nes jis nori jau vyresnio ir kiemsargio😀

Parašykite komentarą

