Perfecto.


Šiandien buvo toks tobulas rytas: tėvų nėra, atsikėliau, pasidariau kavos, nuėjau į balkoną ir pasitikau dieną su saldžia, medaus prikimšta kava ir cigarete. Tuo metu prisiminiau pernykštį pavasarį ir tai buvo lyg deja vu, kai tėvų nebuvo visą savaitę, o mano rytai būdavo saulėti ir sutikti lauke, su aplink skraidančiais paukščiais ir šiluma nuo pačio ryto. Tikriausiai taip bus ir po šių atostogų.
Tokiais momentais man dažnai į galvą ateina teigiamos mintys, vedamos gerų emocijų.
Aš visada sakiau, kad visada juodo laiko nebūna, anksčiau ar vėliau ateina šviesi diena ir, pagaliau, tau ima sektis. Kai vienu metu man nesisekė niekur, tai dabar sekasi beveik visur (neskaitant vairavimo teorijos). Pastebėjau, jog visi lyg kokie po 100km bėgimo finišą pasiekę sportininkai, pavargę ir išsunkti (šiuo atveju) mokslų, miršta iš laimės, jog atėjo atostogos. O aš atvirkščiai, noriu, kad jos kuo greičiau praeitų, nes tada bus likęs mėnesis iki vasaros, kuris taipogi prabėgs akimirksniu. Kuo toliau, tuo labiau jaučiuosi geriau nepaisant visų pamokų. Galėčiau eiti tą atostogų savaitę į mokyklą, jei tik greičiau ateitų vasara. Nes juk yra tiek planų…

Mano gyvenimo džiaugsmas yra lyg šių metų pavasaris – eina ir eina. Eina lėtai, bet užtikrintai. Anksčiau, vienu metu, atrodė, kad jis jau čia, bet staiga vėl temperatūra nukrito iki nepaaiškinamo liūdesio lygio. Dabar pro langą matau, kaip šalia balkono esanti obelis yra pasipuošusi bepradedančiais sprogt žiedeliais, o ant vienos šakos tupi du pasišiaušę žvirbliai.
Taip.
Jau pavasaris.
Gamtos. Žmogaus. Jausmų. Širdies. Atgimimas.

4 thoughts on “Perfecto.

  1. Ou, aš iš Klaipėdos, tai malonu girdėt, kad čia žadi apsilankyt:)
    O į užsienį ar keliausi? (Man tieisog labai patinka tavo atostogų fotoreportažai, nes pati dievinu keliones ir jomis domiuosi)

Parašykite komentarą

