I’ve never ever…


Aš niekada nemaniau, kad tapsiu tolerantiška tokiems intelekto invalidams, kurie kažką blogo apie mane sakys, o aš neatsikirsiu tuo pačiu.

Niekada nemaniau, kad būdama 15 metų sužinosiu kas yra begalinė meilė.

Niekada negalvojau, kad mokyklos laikui einant į pabaigą imsiu norėti pasilikti joje dar.

Netikėjau, kad gyvenime aš galiu pasiekti tam tikrus kraštutinumus.

Negalvojau, kad moralinis skausmas kankina daug labiau nei fizinis.

Nemaniau, jog man svajojimai ir norai užgoš realybę.

Tam tikrą laiką nesupratau kokia aš esu laiminga. Ir nemačiau dalykų, kuriuos reiktų vertinti labiau, nei vertinu dabar.

Neįsivaizdavau, kad galiu išgyventi didelius sunkumus, kurie prieš tai atrodė neišsprendžiami.

Niekada nenuleisdavau rankų, jei nesisekdavo, jei tie dalykai, kurių siekdavau mane tikrai traukdavo.

Nebuvo momento, kada būčiau ilgą laiką tikra kuo noriu būti gyvenime.

Negalvojau, kad susitaikysiu su tuo, kad praeitis yra praeitis ir nereikia į ją gręžiotis, nes, tokiu atveju, ji tavęs ramybėje nepaliks niekada.

Tiesa pasakius, niekada nebūčiau pagalvojus, kad tapsiu tokiu žmogumi kokiu esu dabar ir darysiu dalykus, kuriuos esu padariusi iki šiol. Nežinau kokia dabartinė aš atrodytų vaikui, kuriuo buvau. Žinau tik tai, jog norėčiau pasiimti keletą dalykų iš tų laikų, prieš kokius 10 -11 metų, tai – nerūpestingumas, vaikiškumas, smalsumas ir moralinė laisvė.

2 thoughts on “I’ve never ever…

  1. Kaip panašiai jaučiuosi…Man atrodo tokios mintys, ateina tada, kuomet baigiasi kažkoks etapas: mokykla, studijos, paauglystė…

    Man patinki kaip tu rašai. Paprastai ir nuoširdžiai
    Tęsk😀

Parašykite komentarą

