Tikrasis kelias – tas, kuris veda į gyvenimą. Į Saulę.


Fonas.
Laikas eina. Eina lėtai. Bet kai atsisuki ir pažiūri į praeitį, atrodo viskas vyko prieš akimirką. Užvakar žaidei smėlio dėžėje ir su kreidelėm po piktų kaimynų langais piešei ant asfalto. Vakar įstojai į vidurinę. Šiandien jau vis greičiau artėji prie suaugusiųjų pasaulio. Suaugusiųjų pasaulio… O tas visada atrodė taip tolima. Viskas iki šiol buvo taip nerūpestinga. Taip lengva. O dabar vis dažniau susimąstai, kad tas nerūpestingas laikas eina į pabaigą. Viskas sudėtingėja ir rimtėja. Bijau ne 18 ir daugiau metų, kada esi pilnametis, o to, kad galiu susimaut kai reikės viską tvarkyti pačiai, kažko siekti. Kažkur kilti. Kažką rinktis. Kažkur mokytis. Kažkuo būti. Blaškymasis tarp dalykų, kurie nežinau ar man skirti, painioja visas stygas. Vieną dieną aš viena, kitą dieną aš kita. Kankina baimė, kad nieko nepasieksiu ir susimausiu per istorijos egzą, niekur neįstosiu ir nebežinosiu kur dėtis. Blogiausiai savo savybei visgi priskirčiau svajonimą. Nuolat prisikuriu idėjų ir fantazijų. Kažkas mane verčia galvoti, kad gyvenime man nebus labai blogai. Kad negali nesisekti. Bet dabartinis pasyvumas verčia stipriai susimąstyti. Tokiam jautriam, su daug svajonių ir fantazijų galvoje žmogui kaip aš, lengva mesti bet ką, kas pradėjo nesisekti, jei tas dalykas nepatinka. O juk ne viskas gyvenime patiks ar teiks malonumą. Reikia kontroliuot emocijas. Tik esu per daug atvira, kad tramdyčiau, tarkim, nepasitenkinimą.
Dabar guliu lovoj visai be jėgų ir galvoju, jog jei aš pavargau jau dabar nuo 11os klasės mokslų, kurių beveik nėra, tai kas bus kitais metais? Dar kitais? Į pamokas, į knygas negaliu pažiūrėt ir nesukaupiu valios atsiversi net perskaityti. Kam turiu įkvėpimo, tai tik rašymui. Rašymui čia. Rašymui tik sau. Minčių dėstymui. Kūrimui.

Parašykite komentarą

