Alergija mėsai.


Mama:
– Na nieko nieko. Darbas žmogų puošia.
Aš:
– Mama, aš ką tik vėmiau tulike, atrodau kaip parą nemiegojus, o gėrus… Tu pažiūrėk į mane ir pakartok ką pasakei.

Su dideliu entuziazmu ėjau į darbą, viskas taip įdomu, taip nauja ir panašiai. bet išsiaiškinau keletą dalykų apie save.
Penktadienį, kai turėjau tris valandas jausti broilerių file ir kažkokios dešros kvapą, įsitikinau, kad mėsos gyvenime nevalgysiu. Vegetarė esu ne dėl to, kad man būtų gaila mielųjų vištyčių, jaučių, kalakutų ir panašiai, man jie visiškai dzin. Nevalgau mėsos, nes tai sumažina maisto racioną, nėra ji man labai skani ir dėl to, kad mėsa, mano nuomone, nėra skirta žmogaus organizmui. Anyway, padirbus tas tris smirdančias valandas, mane taip pykino, kad su mielu noru būčiau atsigulus į kurią nors maximos šaldytuvų lentyną, kad tik būtų vėsiau ir lengviau kvėpuot ir nesijaustų to kvapo. Pasirodo, kurį laiką nevalgant mėsos, tiek mano protas, tiek skrandis nuo jos atprato. anksčiau net kažkaip nepagalvodavau, kad mėsa yra šlykšti ir panašiai, ruošdavau ją su malonumu, kartais net kvepėdavo, bet po penktadienio turbūt ilgai mamos negalėsiu pradžiuginti saldžiarūgšte vištiena.

Tėtis:
– Eik išvesk šunį.
Aš:
– Jei tau negaila, kad gyvūnas bus apvemtas, tai tuoj.
Tėtis:
– (minutės pauzė, kol žiūrėjo į mano baltą veidą) Eee, gal aš pats tada išvesiu.

Ir šiaip, žmonės, kaip jūs galit valgyt tas visokias dešras? Kaip padirbus su neminėsiu kokia firma ir šiaip paskaičius etiketes, jofaną, neterškit organizmo dešrom ir visokiom marinuotom ir ne tik, pirktinėm mėsom. Geriau nepagailėkit litų ir nusipirkit iš kokio kaimo ką tik pagautą ir užmuštą vištą (geros ūkininkės, jei damokėsit, jums ją ir paruoš taip, kad liks tik į keptuvę ar puodą mest), nes tai bus ir sveikiau ir be chemijų, nes dabartinėje mėsoje, tikrosios mėsos kiekis yra minimalus. Plius, kas juokingiausia, kad pardavinėjamuosiuose viščiukų broileriuose didesnį procentą sudaro kiauliena…

8 thoughts on “Alergija mėsai.

  1. pritariu kad nereikia pirkti dešru ir neaiškios mėsos, o tik natūralesnę reikia. man net šlykštu tos visos parduotuvinės mėsos

  2. sutinku su tavim 100proc. esu iš daug mažesnio miesto nei Kaunas, ir kai žmonės sužino, kad jau 4ti metai nevalgau mėsos, pakraupsta, maždaug, klausinėja: ką tu valgai ir pan. ligtai mėsa būtų pagrindinis maistas.
    Seniau kažkaip nevalgydavau mėsos dėl figūros, ir pan, bet va neseniai padėjau ruošt maistą keliom draugėm, ir troškintos kiaulienos kvapas taip supurtė, kad tikrai galvojau apvemsiu visus namus ;DDD ir supratau kad valgyt mėsos negalėčiau ne dėlto nes bijau sustorėt, o dėl to kad ji smirda ir net neatrodo patraukliai.

  3. i* – man lygiai tas pats ;D ir taip pat žmonės klausia ,,ką tu tada valgai?”, lyg mėsa būtų vienintelis maistas.
    Modestai, dirbau su mėsa buvo parašyta ir didesnis procentas buvo kiauliena. gal tik tam produkte ir to gamintojo, nežinau, bet žinau ką perskaičiau🙂

Parašykite komentarą

