Darbo nutikimai arba darbo patirtis Vol. 1


Apie pirmus mano darbo išgyvenimus jau turbūt girdėjote. Bet jų atsiranda dar ir dar. Visgi man dirbant taip viskas nauja ir įdomu, kad net keista. Pvz žmonės labai staigiai tampa vegetarais…

– Laba diena, prašom paragauti ,,Nemateko” ,,Krepšinio” dešrelių ir broilerių file.
– Atsiprašau, vegetaras aš. (Jo krepšy buvo nesumeluotai, minimum 5 kg mėsos.)

– Laba diena, prašom paragauti ,,Nemateko” ,,Krepšinio” dešrelių ir broilerių file.
– Hm… O kokio čia paukštyno broileriai?
(Jezau, moterie, ar tau svarbu?!) Eee… Davainonių…
– A… nu tai gal ir neblogai. (Aišku nesvarbu, kad tokio paukštyno netgi nėra.)

…ir liepia tau kažkur eiti…

– Sveiki, prašom paimti ,,Akropolio” jamam dienos lankstinukas.
– Eik tu…(nebaigė sakinio ir nuėjo pikta, susiraukusi moteriškė)
– Būtinai nueisiu!

Pribėga maži išdykę berniukai

– Ką čia dalini?
– Lankstinukus.
– Duok ir mums.
– Imkit imkit, dar va 5 padalink šeimai.

– Laba diena, paimkit…
– Nereik man tų tavo popiergalių! (sušuko sena moteris ir dar gal minutę žiūrėjo piktu veidu į mane)
– Tai… ir man nereik jūsų susiraukusio veido.

– Prašom paimti Akropolio lankstinuką.
– Kad nereikia žinok.
– Tai vis tiek paimkit. Žinosit kur kokios nuolaidos.
– Kad nesilankau Akropoly…
– Tai bus puiki galimybė ateiti!
– Ne ne, tikrai neisiu. Nereik. Beje aš vėluoju.
– Tai va, greičiau būtų jeigu būtumėt iš karto paėmęs, o ne atsikalbinėjęs (šypsena).
– Nu tiek to jau, duok.

– Sveiki, prašom paimti ,,Akropolio” jamam dienos lankstinukas.
– Jezau, vargšė mergaitė… Kiek tu čia laiko vargsti?
– Kad nevargstu, o laiką leidžiu.
– Kaip nevargsti, kaip nevargsti…
– Kad žinokit tikrai nevargstu. Nedirbčiau jei būtų didelis vargas.
– Aš čia netoli gyvenu, gal tau užkąst atnešt?
– Oi ne tikrai nereikia, lanktinuką paimkit tik ir užteks.
– Bet gal norėtum sausainių? Pyragėlių? Saldainių gal atnešt? Vis tiek sunku čia tau.
– Man nesunku, patikėkit.
– Gerai tada geros dienos tau. Su tokia šypsena daug dėmesio turėtum susilaukt.
( hahaha, pagalvojau, kad gerai būtų, tik įdomu kokio dėmesio).

– Laba die…
– Va imk čia tau. (atkiša rožę).
– M…man? Už ką?
– Einu, matau, kad sunkiai dirbti, galvojau praskaidrinsiu dieną.
– Aaačiū… Va, tau lankstinukas.

Vėliau jau aišku buvau su šypsena iki ausų ir aukščiau. O kai jau laikas buvo baigti ir dar buvo likę lankstinukų…

– Laba diena teta, ką čia dalini? (pabrėžiu; ne vyresnis nei 6 metų vaikai)
– Lankstinukus, Imk imk! Tau nuolaidų daug bus. Į ,,limpopo” galėsi nueiti, gal ten irgi nuolaidos taikomos.
– O cigaretėm nuolaidų yra?
– O tu ne per mažas cigaretėm?
– Taigi bet kaip krūtai atrodau su cigarete!
– Yra yra, paimk visus.


Visgi man patinka. Pasišneki su žmonėm. Daug sužinai. Bet galiausiai galiu padaryti išvadą, kad vyrai (bet kokio amžiaus) yra žymiai malonesni už moteris.

10 thoughts on “Darbo nutikimai arba darbo patirtis Vol. 1

  1. Kad tik kartą dalinau iš viso du kartus dirbau, dabar vasarą žvėriškai tingiu ;D ir nežinau ką veiskiu ir kadangi reikia pranešt kada gali tai labai riboja🙂

    1. Jo, man kažkada teko vasarą dalint ir dar tris valandas , kai buvo labai karšta , tai vėliau vos pastovėjau ant kojų😀. Ir kiekvieną kart po dalinimo prisiekdavau , kad daugiau tuo nesiimsiu, bet vėliau susiimdavau🙂 . O su tavimi visuomet žmonės mandagiai elgiasi ? Nes ant manęs būna pradeda rėkt ir siųst toliausiai.

Parašykite komentarą

