Turkija (Marmaris) ir Graikija (Rodo sala).


Fotoreportažas, nuotykiai, patyrimai ir patarimai.Greitai papasakosiu bendrai apie šalis.
Be jokios abejonės, tiems, kurie nori atostogas praleist labai linksmai, girtai ir įdomiai, siūlau Marmario miestą (tiems, kas nori ramybės siūlau Antaliją, nes ten dažniausiai būna, kad viešbučiai turi didelius plotus ir už jų išeiti niekur nereikia (o ir nėra kur nebent po laukus pasivaikščioti), ir ypač gerai būtų jei viešbutis būtų ant jūros kranto, nes ilgoje promenadoje yra tiek klubų kaip, turbūt, visam Kaune. Nuo transvestitų iki labai aukštos kokybės…Oras jau ryte būdavo 35-36 laipsniai (apie 7h ryto), taigi tikra rojus žemėj.
Graikija… Rodo sala. Kiek gidė sakė, tai ten jaunimui nėra ką veikt ir klubų reikia labai gerai paieškoti. Įpūdžio didžiulio nepaliko. Aišku yra visokių įdomių senovinių liekanų, bet kadangi mes jas greit pravažiavom tai mačiau tik iš tolo.


Marmaris!
Elegance Hotel International. Per visus galus įvertinčiau 5 (penkiabalėj sistemoj). Norit sužinot plačiau, rašykit į mail’ą ar dar kur, papasakosiu smulkiau (jei norit važiuot).

Pradžioje, kažkodėl mano trenktas protas veikė taip, kad net norėjau greičiau namo. Bet į galą jis atsibudo ir namo aišku nenorėjau. Lėktuvui nusileidus Vilniuj norėjosi pasislėpt po sėdynėm ir už kelių valandų skristi atgal. Ir aš vis tiek ten grįšiu. Nors ir reiks art kaip jaučiui prie mėsų.

Nuotrauka iš įsimintiniausio vakaro. Pradžia tik. Visų pirma, neskaitant to, jog turėjau prieš visą viešbutį dainuoti, prisigerti vandens ir gurguliuoti į mikrofoną, nešti kiaušinį tarp kojų ir kudakuoti (šitoje nuotraukoje aš tą ir darau), bet dar ir šokti kokį sexy šokį su kėde, kai mane stebėjo mama. Neskaitant visų kitų likusių gyventojų. BET, tai buvo viešbučio mis rinkimai, IR, kas man pačiai labai yra malonu, aplenkiau rusę! Ji galėjo užimt paskutinę, o aš prieš paskutinę vietą ir man jau būtų buvę malonu, bet anyway, laimėjau pirmą vietą ir gavau bonką vyno. O ta liko trečia ar ketvirta. Va jums ir gražiausios merginos ir Rusijos.
Iš alkoholio, tai nemokamai duoda vietinę degtinę, baltą, raudoną, rožinį vyną, kokteilius kelis, alų. Tuo ir naudojomės…
Įeinam į kambarį.

Mama:
– Tai jau kur buvot?
Aš:
– K…Kl…Klubuose.
Mama:
– Prigėrėt matau neblogai.
Aš:
– Ne tai viskas normaliai.
Mama:
– Aha matau.
Aš:
– G…Gaaaal geriau neklabėsiu. Oj.. neka…nekALbėsiu. Nereik… Nereik…

Ir va tada pirmą kartą gyvenime patyriau kas yra TIKRAS pachmielas, o ne koks vos juntamas pilvo skausmelis. Nuo tada pasižadėjau sau ir šventajai alkoholio motinai, kad kokteilių daugiau NIEKADA daug negersiu. Pasiliksiu geriau su savo sidriukais ir alum. Kalta degtinė.

– Rasija!?
– Lithuania.
– Ukraina?
– Lituania!
– Aaaa, Lituania… Eta Rasija da?

Jei ne labai fainas animatorius (kuriam aš buvau Pukuotukas ir tas mane pralinksmindavo. Juk Pukuotukas = medus!) būčiau paleidus alaus bokalą į galvą tam, kas taip sakė. Tas turbūt labiausiai ir erzino, kad visi sveikindavosi rusiškai. Aišku ne pirmas ir ne dvidešimtas kartas kai kitoje šalyje taip žmonės su manim elgiasi, bet vis tiek pykstu. Darysiuos maikę su užrašu ,,I’m not from Russia, I’m from Lithuania”. Seniai žadu.

– Are you a model??
– No.
– Ooou you are perfect, so nice, so nice. Where are you from?
– Lithuania.
– Russia yeah?
– Lithuania is not Russia. You’re bad in geography…
– No no, I know Lithuania! Anyway, will you marry me? We’ll have 10 children! No, wait, I think it’s too much. 5 children!

Palinksėjau ir nuėjau.
Šiaip, viskas buvo tikrai labai fainai, man dabar liūdna, kad grįžau. Dar labiau liūdna, nes paskutinį vakarą buvo labai nemalonus įvykis, kuris įskaudino, bet nwm. Kei kas nors varys, pasimkit ir mane, pabūsiu gide.
Na, o oro uosto duty free taipogi nustebino.



Ačiū už dėmesį. Aš tikrai ne kartą kėliau taurę už gerus oru Lietuvoj.

6 thoughts on “Turkija (Marmaris) ir Graikija (Rodo sala).

  1. geros atostogos – daug saulės, alkoholio (gal čia tik nuotraukose taip atrodo), animatorius fainas – tokia jau ta poilsiaviečių sėkmės formulė🙂 galvoju, kad turėjo būti nesveikai karšta, pati turbūt būčiau neišgyvenusi😀 anyway, gražios fotkės🙂

  2. Dėkui, anonime🙂 auskarai paskutinėj fotkėj (juodi) iš ,,Stradivarius” ;D Kauno akropolyje.
    digadigadoo, pvz paskutinėj nuotraukoj vyno išgėriau gurkšnį😀 tiesiog fotkinausi dažnai su taurėm, gražu man. Nes po antro vakaro, kaip sakiau, nebegėriau nieko tris dienas. Pradėjau gert paskutinę dieną😀 Karšta tai buvo buvo.. jei jau ryte 36🙂 per pietus 14-16h neišbūdavau, nes mane pradeda kankint toks karštis (kai deginiesi). Bet užtai Lietuvoj db gaivu😀

Parašykite komentarą

