Happiness is elusive


Ką tik džiaugiausi laime, kurią atradau be jokios ryškios priežasties, o vakar vakare vėl teko drėkinti pagalvę liūdnom rutinos ašarom. Jas iššaukė, tikriausiai, mano silpnumas ir per didelis jautrumas. Dar baimė. Jau po kelių savaičių mokslo jaučiu kaip man to per daug. Jau per daug. Gal tiesiog viską per daug imu į širdį ir sureikšminu, bet jau net nebežinau kaip reiktų atsipalaiduoti, nes grįžusi namo iš karto sėdu prie (dažniausiai) istorijos ir jokių pertraukų pas mane nebūna poilsiui. Nes bijau, kad netyčia kažką praleidus, ar neišmokus, susimausiu per egzaminą ir sumausiu visą gyvenimą. Galų gale neįstosiu niekur ir man bus gėda prieš save. Ir vis kartoji ir kartoji praėjusias temas, kurios pradeda maišytis, todėl dar labiau imi nervintis. Viską moki ir gauni iš apklausų ne tiek, kiek tikiesi. Man istorija jau tiek įlindus į galvą, kad savaitgalį grįžusi po klubo ir atsigulus į lovą, pradėjau kartotis visas datas ir įvykius. Penktadieniais būdama klube ar su draugais žinau, jog pirmadienį vėl bus istorija ir man jos daug užduota išmokt ir sekmadienį jau niekur neisiu, nes sėdėsiu prie jos. Muzikos išeina klausytis tik ramios, nes klubinė ar trankesnė pradeda greitai varginti. Pakalbi su jau baigusiai mokyklą ir jie sako, kad buvo dėję ant daugelio mokslų ir išlaikė egzus gana neblogai, bet aš negaliu taip. Gal ir nereiktų sėdėti prie istorijos ir vakarais ir rytais, bet bijau, kad viską greitai pamiršiu, sumaišysiu įvykių eiliškumą ir nebus jokios naudos iš to, kad prisiminsiu datas, kurios man lenda lengviausiai. Jaučiu kaip tai ryja ir ryja mano nervų ląsteles. Neskaitant viso kito, be mokslų. Ir kur nors išeiti, ne savaitgaliais ar penktadienį, nebelieka jokių šansų. Ir dienos eina taip lėtai.

7 thoughts on “Happiness is elusive

  1. Maziaaaaau parinkis. Jei bent kazkiek mokais, islaikysi laisvai tuos egzus. Yra tokiu, (pvz as) kurie prie pamoku du kart prisede per metus buvo, ir islaike, viska. Jei bent kazkiek stengsies islaikysi isvis be problemu!

  2. tai man tik dėl istorijos baisu….aš ją pamirštu greit, pavyzdžiui kai pernai mokiausi apie DGA , pasaulinį karą, Vienos kongresą, nu nieko nepamenu, nei sąvokų, nei žmonių, nei įvykių, NIEKO

  3. Tu geriau perskaityk atidžiai temas ir daryk praktines užduotis. Spręsk praėjusių metų egzaminus. Labai daug kas kartojasi juk tuose egzaminuose. O be to, yra pirkt visokių užduočių knygelių. Nepatingėk ir mokyklinių egzaminų išspręsti. Ir mažiau nervinkis, nes tai tikrai nepadės geriau atsiminti visko. Aš 11klasėj išvis istorijos neturėjau, tik 12 A lygiu sugalvojau pasiimt ir tai išlaikiau. Ir tu išlaikysi.😉

  4. Hello there! You make this site entertaining and you still manage to keep it smart. I can?t wait to read more from you. This is really a great blog.

  5. ai, vistiek pamirsi ka dabar mokeis, geriau iki nauju chillink, ruoskis tik kontrams, o antra pusmeti ismoksi svarbiausius dalykus. Ir taip daznai kartosit, tai nebus galimybiu pamirst.

Parašykite komentarą

