Laiminga nemiga.


Nežinau kodėl esu laiminga. Pastaruoju metu tai sakau dažnai, o tikslios priežasties nėra. Gal dėl to, kad nieko blogo nevyksta..? Vakar vakare kažkodėl atsigulusi negalėjau sulaikyt minčių, lendančių į galvą, ir visos jos buvo tokios gražios. Tai ir nedavė miegoti. Žmonės dažniausiai nemiega, nes turi rūpesčių, kankina stresas, nervai, o aš negaliu miegoti būdama laiminga. Gal todėl kiekvieną rytą atsikeliu 5h. Šiandien net anksčiau, nors užmigau ir vėliau. Net šuo negali pramerkti akių tokią valandą. 12 klasė tikrai įdomi – arba negaliu atsipalaiduoti dėl visų mokslų, arba esu perdėtai laiminga, kas priveda prie nemiegojimo ir žiauriai ankstaus kėlimosi. Ta laimė gal auga vis artėjant savaitgaliui. Visgi dabar jau juos vertinu, kai gali daryti ką nori, ir bent dieną ar dvi eiti pasižmonėti, negalvojant apie mokslus.
Pastebėjau, kad tiek pernykštis, tiek šių metų ruduo man su depresija nesisieja, nes visada vyksta kažkas gero, nors tiksliai paaiškinti, kas gero, nemokėčiau. Einu mieste ir man norisi šypsotis. Taip tiesiog eiti ir šypsotis, kas žinau aplinkinius glumina, todėl stengiuosi tvardytis. Ypač dabar, kai visi miega ir pas mane groja graži, rami muzika, jaučiuosi tokia laiminga ir užtikrinta, kad ryto tylimoj niekas tos laimės neužgoš ir neatims. Naktys man visada patiko. Patiko jų ramybė ir kažkokia nepaaiškinama magija, bet kadangi einu miegoti anksti, aš spėju jomis pasigrožėti ryte, kai saulė, žmonės dar giliai miega ir mano draugės būna žvaigždės.
Dabar. Aš. Tiesiog. Laiminga.

One thought on “Laiminga nemiga.

Parašykite komentarą

