Tik Tak. Tik Tak.


Guli ir atrodo prabundi nuo tiksinčio laikrodžio, kuris anksčiau, kaip ir, neprikeldavo. Jis tik eina, bet jau pradeda atrodyti, jog jis stabdo tavo gyvenimą. Arba, atvirkščiai, jį skubina. Kiti ryte vos išsiverčia iš lovos ir atiduotų viską už dar bent 10 minučių miego, o aš savu noru būnu anksti ryte gyva ir matydama, kad laikrodis rodo dar tik 3h nakties, bandau tiesiog priverst jį eiti greičiau. Užsimerkiu, atrodo gal imu norėti miego, bet negaliu užmigti. Tai kas darosi? Kai tik praeina savaitgalis, su juo praeina ir miegas. Vos užmigau apie puse vienuolikos vakare ir taip lengvai atsikėliau trečią. Aš visada noriu kuo greičiau vakarais užmigti ir kuo greičiau atsikelti, bet tai nereiškia, kad noriu keltis vidury nakties, kai miegojau 3-3,5h. Arba mane vakar išsėmė Kafka su savo beprasmišku ,,Procesu”, arba nemiegu, nes nelabai yra apetitas kai tiek darbų, arba mėnulis daro kažkokią keistą įtaką, arba man kažkas rimtai negerai. Gal viskas dėl įtampos, nervų… Bet kad ir nemiegu, kad ir laukia sunki savaitė, aš vis tiek jaučiuosi laiminga ir beveik viskuo patenkinta. Va, prasideda mano metamorfozių procesas. Arba šį reiškinį galima pavadinti kokiu nors likimo duotu ženklu, jog mano gyvenimas nebus ilgas ir reikia nešvaistyti laiko miegui. Galų gale su tokiu grafiku nieko gero nebus.

Ir kiek dabar mano galvoje sukasi minčių. Turbūt rašytojus irgi kankino nemiga.

Parašykite komentarą

