Net už vyturius anksčiau.


Štai ir vėl aš čia. Esu gyva nuo 3 val. Visgi pilnatis labai sumažina mano miego valandas, kai jų ir taip nėra daug. But I love it. Ankstus, tamsus rytas, ramybė, muzika, aromatingas ir budinantis kavos kvapas, kurioje dar jaučiasi cinamonas ir medaus saldumas, yra tiesiog tobulo ryto ingredientai. Kas keisčiausia, kad naktys yra daug šiltesnės už dienas. Išeini naktį ir nejauti jokio vėjo, užtenka būti tik su chalatu. O kuo labiau artinasi diena, tuo darosi vėsiau.
Kažkaip šios savaitės pradžioje atrodė, kad savaitgalis vėl eis lėtai lėtai. Todėl dažniausiai norėdavosi kuo anksčiau pradėti dieną ir kuo anksčiau ją užbaigt, kad kažkaip pagreitint tą procesą. Ir, kaip bebūtų keista, man dienos atrodo lyg praskrido. Taip staigiai. Ką tik buvo pirmadienis ir aš vos vilkausi pas istorijos mokytoją, kur turėjau sėdėti dvi valandas, o dabar jau penktadienis, kada nors ir turėsiu ištverti anglų mokytojos klyksmus, nes nesilankiau beveik jos pamokose šią savaitę, bet vis tiek nuotaika super, nes atėjo fun time metas. Visgi, kad ir kaip nenorėčiau kartotis (ką paskutiniu metu dažnai darau, todėl atsiprašau), bet aš myliu savo gyvenimą. Man ruduo nesisieja su depresija, nors pateisinimų jai galėčiau rasti, tačiau kam, jei jaučiuosi laiminga? Depresiškom mintim neleidžia įsijausti ta nepaaiškinama laimė, kuri tęsiasi ilgai. Netgi per ilgai, todėl verta gal jau būtų susirūpinti, gal man kažkas negerai? Po visokių nelaimių ir panašiai ateina geras laikas ir aš dabar bijau, kad po tokios laimės man kažkas atsitiks blogo. Gal net labai blogo, nes, kaip ir blogi dalykai, geri juk irgi baigiasi. Arba stengsiuos daryti, kad taip nenutiktų, jei tai priklausys nuo manęs.

2 thoughts on “Net už vyturius anksčiau.

  1. nesibaimink, kas bus vėliau, svarbiausia, kad dabar esi laiminga;) o vistiek, anksčiau ar vėliau, turės kažkas nelabai malonaus nutikti, bet juk gali tai būti ir labai labai negreit…:)

Parašykite komentarą

