Oh… Fuck it.


Ironiškas paveikslėlis, nes mano veidas toli gražu neatrodo toks patenkintas. Visgi, kai pagalvoji, kad yra žmonių, kurie nuo pradinių klasių vis sėdi prie knygų, tai pradedi jausti jiems pagarbą. Nuoširdžią pagarbą, iš visos širdies. Visada buvau tinginė ir tikrai ne pirmūnė (neskaitant pradinės mokyklos, kur nereikėjo daug mokytis, kad išeitų iš visko 10). Šiais metais, turbūt pirmą kartą gyvenime tiek sėdžiu prie mokslų ir tai tik prie istorijos ir lietuvių kalbos ir tas mane baigia suėst! Nepamenu kada buvo taip, kad žiūrint į istorijos sąsiuvinį ir galvojant, kad dar turiu aprašyti lietuvių knygą, kurios neperskaičiau, pradėtų byrėt ašaros, nes žiūriu į sąsiuvinį ir niekas nelenda į galvą net kelias valandas. Tokios nuovargio, atostogų trūkumo ašaros, kurios mane ir pykdo, kad esu toks emocionalus ir toli gražu ne šaltų nervų žmogus, kuris gali viską išgyventi savyje. Ant manęs visada būna parašyta kada man būna gerai ir kada būna blogai. Taip pat nebuvo taip, kad darant visus darbus ir galiausiai, šiaip ne taip, juos padarius, jau 20:31h norėčiau tik eiti į lovą ir greičiau užmigti, su viltim, kad ryt nebus taip, kaip šiandien. Man dabar net nesinori įsijungti jokio televizoriaus, nesinori girdėti jokios muzikos, nes tada protas turbūt tikrai būtų perkrautas. Ir galiausiai nusprogtų.
Šiandien net šalčio nejaučiau. Turbūt pirmą kartą nuo rugsėjo vidurio man nebuvo šalta, nors lauke ryte buvo minusas.

One thought on “Oh… Fuck it.

Parašykite komentarą

