Brain, please be intensity.


Kaip man jau viskas atsibodo. kaip man jau viskas lipa per gerklę ir kaip aš jau visko, kuo toliau tuo labiau, negaliu iškęsti. Man atrodo jau labai arti tas laikas, kada turėsiu rinktis tarp zombio būsenos (egzistavimo), kada tiesiog mokysiuos kaip robotas, be emocijų ir jausmų (aks galiausiai prie gero neprives), arba tiesiog kažko teks nesimokyt, norint išlaikyt sveiką protą ir norint matyti gyvenimą.
Žinau, kad praėjo vos pusantros savaitės nuo atostogų, bet man jau stinga jėgų įkalbinėti protą įveikti vis po vieną (ar du) kontrolinius kiekvieną dieną. O tos dienos eina kaip vėžlys su sulaužytom kojom. Ir kas “geriausia” per per visą savaitę išmokta informacija net savaitgaliais nepalieka tavęs ramybėje, nes kai kiekvieną dieną vis kažką mokaisi, atrodo, kad smegenys, atėjus savaitgaliui, iš inercijos toliau doroja kažkokią informaciją, vis prisimindamos seną ir dar kurią reikia išmokti pirmadieniui. Ir kaip dar viską pamiršti, jei neskandinti jų alkoholyje ir netildyti muzikos garsais?
Dabar atrodo, kad mano smegenys būtų kaip mašinos aušinimo sistema, mažėjant oro temperatūrai slėgis joje mažėja, tai tas pats ir pas mane – kai šalta, nei protas, nei kūnas neatlieka normaliai savo funkcijų. Na atlieka nebent kojos, kurios yra suinteresuotos kuo greičiau nusigauti ten kur šilta, o jei jos greitai to padaryti nesugeba, aš pasidarau kaip labai pikta PMS kenčianti moteris arba koks nedapisito kamuojamas vyras. Arba abu kartu sudėjus ir pakėlus kvadratu. Taigi, kaip matote mane neigiamai veikia ir šaltis. Dėl to ir nemyliu lietuvos (lietuvą rašau iš mažosios raidės, nes aš jos nemyliu ir negerbiu, todėl jei ką, šalių pavadinimus, paprastai rašyti moku). Apskritai paskutinėm dienom aš sau keista. Tokia labai labai nestabili, nekantri ir be valios. Va dabar turėčiau eiti mokytis kartotis viską apie Napoleoną, ką ėjom pernai, bet aš rašau čia ir dar tikrai su mielu noru rašyčiau daug daug čiuožiančio proto idėjų ir normaliai nesuprantamų minčių, bet yra toks dalykas kaip pareiga, kuri man ir neleidžia niekada normaliai atsipalaiduoti ir atjungti smegenis nuo transmis… (ką tik sprendžiau KET bilietus), nuo darbo turėjau omeny, nuo darbo…
Ooo metai, greičiau praeikit su savo visais sušiktais egzais ir leiskit greičiau pabaigt mokyklą.

Parašykite komentarą

