Keista.


Nežinau kodėl, bet dabar mano dėmesį labai patraukė medis kieme. Žiūriu aš į jį pro langą ir jis man atrodo įdomesnis už gražią, žydinčią gėlę ant palangės. Toks nuogas ant kurio vos laikosi vienas nupiepęs lapas. Vėjas vis bando jį nupūst, bet jam nesiseka.
Pats medis. Net nežinau kodėl jis taip dabar traukia mano akį, tikrai nežinau, bet galva prisipildė visokių minčių apie pablogėjusį orą, artėjančią žiemą, šaltį… Bet jaučiuosi tai aš laiminga. Nesvarbu, kad miegojau 4 valandas, nesvarbu, kad šalta, kad ateina žiema, niekas nesvarbu, tiesiog kažkas man kelia šypseną dabar. Mistika. Oras apsiniaukęs, labiau, daugeliui, traukiantis depresiją, tačiau ne man. Bent dabar.

2 thoughts on “Keista.

Parašykite komentarą

