Hello night, here I am. Again.


Visgi kuo toliau, tuo labiau pradedu suprast savo pasąmonę ir psichiką. Ji yra ant tiek nepasisekusi, kad man užtenka tiesiog patirti stresą arba labai susinervint, arba mažiau valgyt, arba būti labai labai laiminga, arba būti labai labai liūdna, kad vėl miegočiau tik pora valandų per naktį.
Paskutiniu metu esu truputėlį atsipalaidavus, pamokose visose nesilankau, šiaip chillinu ir galvojau, kad jau mano būsena gal ir atsistato iki normalios, BET juk visada gyvenime turi atsirasti kažkas, kas iš dalykų, kurių NEGALIU pakeisti savyje, išpučia didelį burbulą, per kurį aš vėl nervinuosi iki ašarų ir vėl nemiegu naktimis (ypač jei tai susiję su artimu žmogum, geru draugu). Na man dievas, aiškiai, nepagailėjo jautrumo. Ne ne.
Ir atsibodo man jau dėl visko TAIP nervintis. Atrodo, būna viskas labai gerai, atsirenki žmones, kuriais gali pasitikėti, kurie atrodo tave žino iki kaulų gilumų ir priima tokį koks esi, bet vėlgi susimauni šitoj atrankoj ir vėlgi, eilinį kartą, įsitikini, kad nebūna tokių žmonių, kurie būtų šalia visada ir priimtu tave su visais tavo trūkumais ir nevalingumu. N*.

Gero trečiadienio.

Parašykite komentarą

