Tiesiog. Nieko.


Šiandien prasideda atostogos, bet kaip manęs jos nedžiugina… Nežinau priežasties, dėl ko liūdna, dėl ko gaila, dėl ko jaučiuosi blogai. Nežinau ko man trūksta, ko aš noriu, kas man yra. Nieko nežinau. Taip laukiau atostogų, tų dviejų šviesių savaičių, per kurias tikėjausi pailsėti, atsigauti, atsipalaiduoti, išmokti ilgiau miegoti, nesukti galvos, bet dabar net nežinau kaip tą padaryti. Neįsivaizduoju būdo, kuris išlaisvintų nuo jaudulio, nežinomybės ir padėtų atsipalaiduoti.
Kaip man viskas atsibodo: tos pačios vietos, tie patys žmonės, ta pati kasdienybė, ta pati veikla. VISKAS. Šiandien vėl atsikėliau apie 4h nakties. Kaip visada pavalgiau, nuėjau parūkyt, atsikėlė mama, užėjo į kambarį, užuodė, kad rūkiau, o man tas TAIP NESVARBU.
Jaučiuosi lyg kažko laikoma, lyg kažkas mane varžytų ir neleistų įkvėpti gaivaus ramybės oro. Gerklėj, atrodo, kažkas įstrigę ir neleidžia nei norėti valgyti, nei jaustis patogiai. Jaučiu, kad man niekas neįdomu ir aš nieko nenoriu. Aplinkui tiek gerų žmonių, gerų draugų, kuriems nenoriu gadinti nuotaikos net savo būvimu, nes, man atrodo, kad aš šiuo metu tik ir skleidžiu blogą energiją.
Kai noriu valgyti, paskutiniu metu, atsidariusi šaldytuvą, nieko skanaus nematau. Produktai, be kurių anksčiau negalėdavau, dabar tapo nebe tokie skanūs. Visas maistas – beskonis. Su gėrimais tas pats. Kava jau nebe skani kaip anksčiau, netgi migdolinė ir su karamelės skonio, grikių, medumi. Karšto vyno butelis vakar suėjo kaip karštos vynuogių sultys, ir beje, poveikis irgi buvo kaip sulčių.
Galiu dabar arba dirbtinai būti labai laiminga, nes tą padaryti būtų nesunku, arba natūraliai priminti tiesiog egzistuojantį žmogų. Ir dar niekada prieš tai nebuvo tokio noro kažkur išnykti. Iš vis, padaryti tiesiog ,,dingau”.

One thought on “Tiesiog. Nieko.

Parašykite komentarą

