O kas po to..?


Nuo vasaros gyvename su mintim, kad ateis Kalėdos, Kūčios. Turim ko laukt, turim ko tikėtis. Jos ateina. Praeina. Gerai. Laukiam Naujųjų Metų. Sulaukiam. Atšvenčiam. Blaivomės. Jie praėjo. Ir kas dabar..?
Praeina visas užsidegimas, viltys, kurias į kažką investuoti. Bent man, kokia tai Valentino diena yra net nesulyginama su kitom šventėm. Tai turbūt vienintelė šventė, kuri man nesiskaito. Lieka turbūt laukti tik Velykų, kurias irgi labai labai mėgstu, nes kai jos ateina, reiškia ateina pavasaris. Tik va, kadangi dar žiemos pas mus nėra (kuo aš labai džiaugiuosi šiaip), tai ji gali tęstis iki Velykų ar ilgiau ir pavasario tada tikrai nesijaus.
O jei grįžti prie temos, tai šiek tiek bijau to tuštumos jausmo, kuris būna po švenčių. Dar labiau bijau, kad prasidės visi bandomieji egzai, semestro galas. Kad mama pamatys dienyną ir mano N raidžių gausą. Dabar, kai yra atostogos, aš jaučiu kaip man jų reikia ir kaip aš iš karto giliai į jas puoliau. Tiesiog kaip ištroškęs keliautojas, po ilgos kelionės dykuma, nėriau į jas kaip į kokį ežerą visu pajėgumu ir visiškai atjungiau protą ir mintis nuo darbo. Tas gal padeda atsigauti, bet vos pagalvoju, kad tos atostogos baigsis ir vėl reiks grįžti prie mokslų, apima baimė. Diiidelė. Nes gyvenimas su mažai miego, netikėtais ašarojimo priepuoliais, nervais ir stresu atrodo blogesnis nei gyvenimas be meilės. Nors ne. Visgi nepažįstant meilės yra žymiai lengviau gyvent, bet anyway, esmė aiški.
Vis tiek turbūt reikės susigalvoti kažką, ko po to reikės laukt. Pirmas dalykas mano sąraše bus sausio galas, kada tėvai išvažiuos slidinėt ir liksiu vienaaa. Rojus. Kaip aš jo laukiu…

Parašykite komentarą

