O man tai ne zjbs (:


Maniau, kad žinau ką reiškia šlykščiai jaustis. Arba šiaip, kad gerai pažinojau blogus jausmus. Pasirodo ne visus. Atradau dar vieną ir labai labai tas man nepatinka. visgi nėra nieko šlykštesnio kai tavo gyvenime artėja egzaminai, stojimai į universitetą, norimą specialybę, o tu net nežinai kur nori stoti. Galų gale net nežinai kuo nori būti, nes niekas absoliučiai tavęs nedomina. Ir aš taip pavydžiu visiems kitiems būsimiems studentams, kurie tiksliai žino kuo nori būti, kur nori stoti, kuo nori dirbti, nes aš nežinau NIEKO. Jaučiuosi kaip niekada baisiai. Labiausiai bijau, kad bus taip, jog neišlaikysiu egzų, stosiu į profkę (ir tai net nežinočiau kokią) ir gyvensiu galiausiai iš minimumo. Na, ką žinau gyvenime, tai kad noriu pabėgt nuo tėvų mamos (nes tėvas nerašinėja sms’ų vakarais ir neskambinėja putodamas, kad neatrašau, NES AŠ NETIKRINU TELEFONO KAS 5 MINUTES! Ir negeria raminamųjų, nes jam baisu, kad Laisvės Alėjoj mane kažkas papjaus, pagrobs, išprievartaus ar išveš į Emyratus).
Bet liko pakentėti gal tik koks pusmetis ir KETURIOM aš iš to Kauno važiuosiu. Stosiu į VGTU (kur šiaip ir norėčiau), jei neįstosiu stosiu bet kur, kad ir į Riomerį (taip, aš tikrai noriu iš namų pabėgt) ar ten kokią profkę, bet Kaune, pas tėvus aš negyvensiu. Va čia reiktų šitą įtraukt į naujametinius pažadus ,,Kuo greičiau dingt iš namų”.
Ir kas yra geriausia, tai, kad atostogos baigiasi, o aš jaučiuosi visiškai nepailsėjus ir gal net dar labiau pavargus morališkai nuo visų pykčių, nervų, kontrolės, aiškinimųsi ir t.t.

4 thoughts on “O man tai ne zjbs (:

  1. Kokią spec. norėtum vgtu studijuot?🙂 o ir šiaip, priminei man mano stojimų nuotaikas visas, tai baisiausia ne laukimas ar egzaminų laikymas buvo, o kai reikėjo nueit arba paskambint susižinot rezultatus na ir ,aišku, stojimus🙂 bet belenkaip gera būna kai viska praeina!

  2. VGTU studijuot norėčiau kūrybinę industriją🙂 bet girdėjau kad laaabai sunku ten pateks. Na arba žurnalistiką. Arba kažką kur reiktų rašyt, geriausia aišku būtų redakcijoj

  3. per protinga, kad i profke varytum. o šiaip suprantu puikiai tave;D pati esu 11-tokė ir kaskart noriu prasmegt skradžiai į žemę, kai kas paklausia, ką planuoji ateity veikt…. šaunu tiems, kas nuo mažens ino, kad bus daktarai, dantistai, architektai ar panašiai… o manęs nieks nedomina…:( ir labai bijau, kad įstosiu į kokią nesąmonę iš kurios bus sunku pragyvent..😦

  4. tu 11okė? Blem, džiaukis gyvenimu, patikėk žinau ką sakau DŽIAUKIS ŠIAIS METAIS. Nekreipk dėmesio į blogesnius pažymius, vapše 11 klasė yra giliai px, atsukčiau laiką su malonumu ir dar primokėčiau ;D

Parašykite komentarą

