New feelings.


Kažkaip jau nepamenu kada būčiau buvus patenkinta savimi. Kad pasižiūrėčiau į veidrodį ir nuoširdžiai pasakyčiau ,,gal aš visai ir nieko”. Paskutiniu metu vien ir priskiriu sau durnelės, žioplos, mažvaikės, lopės, kuri nemoka elgtis su gyvenimu, etiketes. Iš vis, negalėjau atsipalaiduoti nuo rugsėjo pradžios. Nepadėjo jokios kelių savaičių atostogos ar tai kelios laisvos dienos. Matau, kad man padėjo atsigauti dvi savaitės vienišo gyvenimo. Ta prasme be tėvų. Kai niekas nelipo ant galvos, niekas neaiškino. Kai jie grįžo, visai supratau, kad gal jų ir pasiilgau, nors nebūčiau prieš dar viena pagyvent kelias savaites. Bet dabar kažkodėl jaučiuosi tokia atsigavus (aišku, kad pasiekčiau tokią būseną turėjau nemažai praskipint mokyklą) ir tokia pailsėjus nuo visko, kad ko norisi tai nebent visiškai pačiai kažkaip atsinaujint, nes visom kitom prasmėm aš netgi gal sau ir patinku. Gal net graži atrodau. Vidumi gal atsinaujinau, pasidariau daugiau padėjus ant visko mokslo (ta prasme neimu visko labai į širdį, jei kas nepasiseka), labiau atsipalaidavus, bet man, iki pilnos laimės, reikia dar kažko. Kažko, kas matytųsi. Ne iš elgesio, o iš išvaizdos. Ir taip, aš jaučiu, kad artėja žiemos galas. Ateina pavasaris, kuris man asocijuojasi su atgimimu ne tik gamtos, bet ir žmonių. Kai po tamsau ir niūraus laiko ateina saulutė, šiluma, žmonių šypsenos. Dėl to ir noriu pokyčių. Bet va ko noriu, tikrai nežinau. Gal net nieko..? Gal man nieko ir nebereikia. Visgi kuo daugiau turi, tuo daugiau nori, o aš palyginus turiu viską. Taip, vis dėlto, aš viską turiu ir man nieko nereikia.🙂

Parašykite komentarą

