Momentas be pavadinimo.


Mane aplankė labai keistas jausmas, lyg iki šiol nebūčiau tinkamai įvertinusi savęs. Reikalai, aplink mane, klostosi beveik kaip niekada blogai, bet aš vis tiek jaučiu kažkokią laimę. gal tai tik sąmonės apgaulės, gal tiesiog ta laimė iš anksčiau vis dar seka, bet vis tiek nesijaučiu blogai ar blogos nuotaikos, kaip šiaip jau turėčiau jaustis, kai pastarosiomis dienomis man neypatingai sekasi. Tiesą pasakius, bent šiandien, yra blogiausia diena, net nežinau per kiek laiko. bet būna kovoji kovoji su tom pačiom nesąmonėm ir bėdom, bet jos vis tiek nedingsta. Gal ir apmažini jų jėgas, bet vėliau jos vėl sustiprėja ir grįžta tavęs daužyt kaip daužiusios… Ir nežinai kiek laiko dar taip tęsis.
Ir visa ta laimė, ar bent ramybės jausmas, visgi manau tikrai yra tik pasąmonės apgaulė ar įsitikinimas. Nes jei dabar nesijausčiau kažkiek geriau, nei turėčiau, turbūt arba apsikabinusi pagalvę žliumbčiau ir toliau sau kartodama, kad aš visiška nevykėlė, arba užsidaryčiau ir skaityčiau daug knygų, kad bent mintimis pabėgčiau nuo realybės.
Nežinau tai gerai ar blogai, bet pradėjau daugiau galvoti apie save. Kad gal esu truputį daugiau verta nei artimiausių ir brangiausių žmonių kaltinimų, ignoravimų, dėmesio nekreipimo… Kai, tuo metu, dauguma man kartoja priešingus dalykus ir tai kažkiek man padeda. Net atrodo, kad aplinkiniai yra geresnės nuomonės apie mane, nei aš pati. Nors aš niekada ir nebuvau apie save geros nuomonės, nebent proto aptemimo minutėmis.
Vėl nemiegu. Bet jaučiuosi gana gerai. Gal todėl, kad supratau, jog reikia susitaikyti su dalykais, kurių pakeisti negaliu, kad ir kaip stengčiausi, kad ir kaip norėčiau.

Parašykite komentarą

