„Todėl, kad tik Laikas gali suprasti kokia vertinga yra Meilė.“


Už jūrų marių buvo tokia sala, kurioje gyveno keturios žmonių emocijos: Laimė, Liūdesys, Žinios ir, žinoma, Meilė. Kartą juos pasiekė žinia, kad bus didžiulis potvynis ir jų gyvenamoji vieta bus pasmerkta nugrimzti po vandeniu. Visi gyventojai pradėjo statyti laivus. Visi, išskyrus Meilę…

Meilė vienintelė pasiliko ten, kur gyveno. Ji norėjo būti čia tol, kol tai bus įmanoma, iki paskutinės salos gyvavimo akimirkos.

Tik tada, kai sala beveik nuskendo, Meilė suprato, jog reikia prašyti pagalbos.

Tuo metu kaip tik su savo laivu pro šalį plaukė Turtas. Meilė jo paklausė:

„Turte, gal galėtum paimti ir mane kartu?“

Tačiau Turtas atsakė: “Ne, negaliu. Šiame laive tiek daug aukso ir sidabro, tau čia nėra vietos.“

Tada Meilė nusprendė kreiptis į Tuštybę, kuri taip pat plaukė pro šalį su savo įstabaus grožio laivu. „Tuštybe, padėk man!“ – šūktelėjo Meilė.

„Aš tau niekuo negaliu padėti. Tu esi visa šlapia ir gali sugadinti mano laivą“ – atsakė Tuštybė.

Pasižvalgiusi aplink, Meilė pamatė Liūdesį ir jo paklausė: „Liūdesy, leisk man prisiglausti tavo laive“.

„Ooo . . . Meile, aš esu toks liūdnas, kad turiu pabūti vienas!“

Pro salą plaukė ir Laimė, tačiau ji buvo tokia linksma, kad nė nenorėjo klausytis Meilės pagalbos šauksmo.

Staiga, iš kažkur pasigirdo balsas: „Eikš Meile, aš tave priimsiu“. Tai buvo sulinkęs senukas. Meilė, nesitverianti džiaugsmu, net pamiršo paklausti, į kurią pusę jis plaukia. Kai pagaliau jiedu pasiekė krantą, senolis, nieko netaręs, patraukė savais keliais. Meilė, suprasdama, kad yra be galo skolinga šiam žmogui, galvojo, kaip čia jam atsilyginti. Pro šalį kaip tik ėjo Išmintis. Meilė jo paklausė:

„Kas man pagelbėjo?

„Tai buvo Laikas“ – atsakė Išmintis.

„Laikas?“ – nusistebėjo Meilė. “Tačiau kodėl būtent Laikas man padėjo?“

Išmintis nukreipė savo skvarbias ir gyvenimiškos patirties kupinas akis ir tarė: „Todėl, kad tik Laikas gali suprasti kokia vertinga yra Meilė.“

Parašykite komentarą

