Už…knisa.


Taip, laikas dabar yra sudėtingas. Nepaisant tos vis puolančios (ne) lengvos depresijos, tai dar ir pasibaigė mano katino dienos kai gyvenau viena. Kaip nuoširdžiai norėjau DAR gyventi viena. Dar ir DAR. Netgi išgyvenčiau be tų rūbų, kuriuos parvežė mama, nes jie vis tiek man niekada nerūpėjo. Nereiktu ir tų skanių anonų, jei tik ji nebūtų grįžus. Nu bet ką jau.
Grįžtant prie temos, tai šiandien kažkaip buvo užplaukus tokia laimės banga, kad po truputį daugiau, nei 20 dienų baigsiu mokyklą. Dar dėl to, kad oras vėl greit atšils. Kad sėkmingai sekasi mest alkoholio (savaime aišku, kad jo buvo, kai nebuvo tėvų) ir tingumo dėka užsiaugintus tuos kelis kilogramus. Gal dar dėl to, kad ėjau tik į vieną pamoką… Va tas ir yra baisiausia (užlipau ant žaizdos sau pačiai) – aš beveik iš vis nesirodau mokykloj, o žinant mano pažymius ir lankomumą turėčiau ten nuvykti dažniau, BET kadangi turiu aparatą su keturiais ratais, kitaip vadinamą mašina, tai labai sunku būna išsėdėt tuos langus ir dar sunkiau – vėliau, kažkur išvažiavus, grįžti į mokyklą. Egzai artėja, o man darosi vis labiau px. rudenį tikrai mokiausi 95% daugiau; niekur neidavau paprastom dienom, tik savaitgaliais ir tik šeštadienį ir penktadienį, o dabar… Tiek dakniso visi gąsdinimai, bereikalingos pamokos (B lygiai), tas pats per tą patį, kad taip viskas pasidarė dalampački, kad nieko ir nebedarau. Kaip išlaikysiu egzus? Turbūt per stebuklą. Nors apsiverk kaip nenoriu nieko daryt ir niekur eit. Tuo labiau mokytis.
Jaučiuosi taip, lyg tik egzistuočiau. Niekas manęs nedomina, nieko aš nenoriu, niekas man neįdomu.
Smalsumo – nulis. Veiklumo – nulis. Susidomėjimo (kažkuo) – nulis. Noro mokytis – …. aišku nulis. Jėgų, energijos – riebus nulis. Ir nieko su savim padaryti negaliu. Žinau, kad reikia sukąsti dantis ir pakentėti tą nepilną mėnesį, bet aš negaliu. Valios galiu rasti tik nevalgyt arba kartais pabėgiot (aha, toks nerealus dalykas buvo bent pernai), bet mokytis jau nebe. Nu aš nenoriu. Noriu vasaros, atostogų, tuščių namų ir daug vaisių, medaus ir jokios mokyklos.

Parašykite komentarą

