Nesuprantu daug ko, o savęs labiausiai.


Užvakar galvojau, kad mano gyvenimas – vieni rūpesčiai ir iš vis esu atsitiktinai gimus. Šiandien (bent kol kas) nuomonę pakeičiau. Per paskutines dienas darosi kažkas neįtikėtino. Keičiasi aplinka, žmonės, aš pati. Ir kaip bebūtų keista, viskas vyksta labai lengvai. Nepasakyčiau, kad mano nuotaika tobula ir turiu šypseną iki ausų, bet kažkas darosi gero. Nežinau kas. Jei žiūrėsime į universiteto reikalus, tai noriu verkt, nes nenoriu mokytis, šią savaitę kiekvieną dieną rašom kolius, apie kuriuos sužinau prieš paskaitas arba dieną prieš ir vis tiek nežinau iš ko mokytis, o ryt pristatau filosofijos darbą, kurį net nežinau kaip reikėjo padaryti ir ką man reiks šnekėti, bet grįžtant prie temo, nežinau kaip susiimti ir įtikinti save, kad mokytis yra labai smagu ir lengva ir, kad po dviejų savaičių dar nesunkių supažindinamųjų mokslų, negalima norėt vemt nuo namų darbų ir migdančių kai kurių dėstytojų paskaitų.
Anyway, tai nėra labai blogai veikiantis dalykas. Blogiau man būna kai blogybės dedasi manyje ar šiaip su kitais žmonėmis ar bendravimu, o paskutiniu metu mane ir daro laimingą tas, kad šioje srityje viskas yra tobula. Labai ilgą laiką, anksčiau (prieš metus ir seniau), buvau užsiciklinus ties keliais dalykais, kurie buvo utopiniai ir tuo metu atrodė svarbiausi ir labiausiai žlugdantys mano per daug sureikšmintą gyvenimą. Dabar visas tas man yra taip pat neįdomu, kaip teisė, teisę studijuojantiems studentams. Todėl įjungiau šiukšlių atsikratymo režimą.

Ir vis dėlto, nepaisant užknisančių namų darbų ir univero (tie namų darbai netgi nėra sunkūs, aš tiesiog nepailsėjau per vasarą. Iš esmės jie – nėra kas, aš tiesiog žvėriškai tingiu)  vis tiek labai džiaugiuosi, kad baigiau mokyklą ir nepavydžiu tiems, kurie ten vis dar eina, nes univere laisvo laiko būna daugiau ir niekas tau neknisa proto dėl visokių šūdų.

Parašykite komentarą

