Kaip aš svorį mažinsiu.


Jau nepamenu kada paskutinį kartą rašiau įrašą susijusį su maistu, dietom, valgymu, nevalgymu ir panašiai, bet dabar man to jau reikia.

Kelis metus labai tvarkingai maitinausi (be šokoladų, saldainių, pieno produktų, blynų, pyragų ir visokio miltinio šūdo), bet paskutiniu metu kažkas pasidarė, kad pieno produktai ir šokoladas kai kada atsiranda mano skrandyje ir vis dažniau persiėdu, kas man tikrai labai nepatinka, nes tuo pačiu svarstyklių ekrane pamatau labai nedžiuginančius vaizdus. Gerai, nesveriu 60kg ar net 50kg, bet kažkaip ir netraukia tuos skaičius (ar bent antrą) pasiekti, nes labai puikiai jaučiausi kai svėriau 45kg (beje, kaloringiau valgydama, nei dabar, tiesiog valgiau augalinį maistą. Mostly).
Buvo dar labai gerai,  kad kai ateidavo ruduo, žiema, mano svoris imdavo mažėti ir sverdavau mažiau negu vasarą, bet dabar neatrodo, kad jis labai norėtų eiti žemyn, todėl teks jį vesti prievarta.
Galu gale, turėjau valios kažkada numesti dachują kg, tad dabar irgi teks tą padaryti.
Žodžių į vatą nevyniosiu. Mano planas:

NIEKO NEĖST X DIENŲ, KOL BŪSIU PATENKINTA SAVO PILVU IR KOL JIS VĖL BUS PLOKŠČIAS. Alkoholis, rūkymas, įvairios sultys, kava ir medus leidžiami.

Ačiū už dėmesį.

12 thoughts on “Kaip aš svorį mažinsiu.

  1. Ir kaip sekasi x dienų su vien ‘alkoholiu, rūkymu, sultimis, kava ir medum’?
    Nes rūkymas ir alkoholis ypač padeda kalorijų atsikratyt. Dar niekad nemčiau storo žmogaus rūkant. NOT. Pasidomėkit, kiek kalorijų yra alkoholyje, bei kaip organizme vyksta medžiagų apykaita, kas į ką pavirsta, bus lengviau su savo kūnu sutart:)

  2. UFB, 167cm
    Š.K.R, žinau kad alkoholis turi kalorijų, beje jos yra neriebalinės kilmės. O pasakiau kad galima, nes jo būna atėjus savaitgaliui (jei būna), čia nėra būtinybė jį įtraukt į kasdienį racioną😀 o rūkau ne todėl, kad apetitą mažina, nes man jį rūkymas tik ir padidina. tiesiog rūkau. O apie medžiagų apykaitas, jos procesus, kas kur kaip pavirsta aš labai gerai žinau, domiuosi tuo ne vienus metus🙂 tiesiog dabar reikia lengvesnių dienų.
    O sekasi man neblogai, ačiū kad domitės ;D

  3. Dėl nereibalinės kilmės kalorijų dabar daug straipsnių rašoma – per didelis anglaivandenių kiekis pavirsta tais pačiais riebalais. Na bet tada negresia, jei tik savaitgaliais. Bet šiaip sveikatai tai nelabai gerai, nes alko+cigaretės muša plaučius ir kepenis, labai lengva susigadint. Organizmui funkcionuoti reikia natūralių vitaminų ir mineralų. Nebent bandot jogą, kur mintama šviesa:) Bet tada rūkymui ir alkoholiui paprasčiausiai nebūtų nei noro, nei laiko.

  4. Tai gerai, ne taip gal supratau, tiesiog ‘nieko neėst’ sufleruoja apie badavimą. Bet jei ne, tai faith in humanity is restored:)

  5. Supratau. Būna pasitaiko. Labai teisingas maitinimosi būdas buvo be miltinio šlamšto, tai ir toliau taip:)

Parašykite komentarą

